Positieve testen, maar niks op echo

Bedankt voor jullie reacties. De verloskundige heeft ook buiten de baarmoeder gekeken en alles ziet eruit zoals het eruit hoort te zien. Ze kan alleen niet bevestigen dat ik onderdaad zwanger ben. Het kan inderdaad zijn dat je nog niks kunt zien omdat het nog zo pril is. Het gekke is dat ik ook totaal geen krampen of andere buikpijn en heb gehad. Ik neem aan dat je dit met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel krijgt.
Ik heb net gehoord dat ik morgen al naar de gynaecoloog kan gelukkig. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet (meer) zwanger ben maar ik hoop dat ze me in het ziekenhuis meer antwoorden kunnen geven.
 
 
Excuses voor 3 keer hetzelfde antwoord. Mijn telefoon kon het allemaal niet zo goed verwerken. We gaan het zien morgen! Ik ga ik onder geval maar goed mijn vragen op papier zetten en hopelijk krijgen we morgen een aantal antwoorden.
 
Je kunt vanaf 4 weken op een echo verdikt slijmvlies zien vaak met een zwarte stip erin daarna ga je het steeds duidelijker zien dus eigenlijk kun je al heel vroeg een zwangerschap ontdekken dmv echo’s 
 
 
Ja de eertste echo konden ze niks vinden ik ging dus heel teleurgesteld en met een dubbel gevoel naar huis.ik kreeg een verwijzing naar het ziekenhuis voor een inwendig onderzoek en daar was een hele mooie echo met een kloppend hartje inmiddels bevallen van een super lieve en knappe dochter hopelijk gaat het bij jou ook zo succes 
 
Terug
Bovenaan