Positieve testen, maar niks op echo

Heel veel succes vandaag!
ik had in t begin geen bloedverlies maar erg veel pijn. Waardoor men ook dacht aan Buiten baarmoederlijke zwangerschap.
heeft tot 8 weken geduurd voor het verlossende antwoord kwam dat t goed zat.
moest om de dag naar t ziekenhuis toen. Nu bijna 25 weken zwanger
 
Succes vandaag ? hopelijk kan de gynaecoloog jullie meer duidelijkheid geven, met in het beste geval ook nog leuk nieuws.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het bleek toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Gisteren de hele dag in het ziekenhuis geweest en in de avond geopereerd. Heel heftig allemaal. Heb nog erg veel pijn op dit moment en moeten het allemaal nog even goed verwerken.
 
Oh nee...... wat een verschrikkelijk nieuws 
sterkte met het verwerken, geef jezelf de tijd om alles een plaatsje te geven samen met je partner en probeer weer vertrouwen in je lichaam en de toekomst te krijgen.
knuffel 
 
Sterkte! Wat een vervelend nieuws voor jullie en de operatie zal ook spannend zijn geweest. Veel beterschap 
 
Goed uitrusten en echt twee weekjes niet te veel doen!!! Laat je goed verzorgen door je naasten. Het is een vreselijke ervaring, ik heb het zelf afgelopen april gehad. Je wereld stort echt eventjes in. Toch daarna redelijk snel weer zwanger geworden en inmiddels zit ik in week 13 al en alles gaat goed. Ik duim voor je dat het allemaal snel weer goed komt voor jullie. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!! 
 
Terug
Bovenaan