post-post-natale depressie

Hai Karin

Wat kan een mans allemaal op zijn/ haar bordje krijgen, he!?! Er is al zoveel gezegd en daar zal ik waarschijnlijk niet veel nieuws aan toevoegen, dus ik zeg je gewoon:

Veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt!!

Liefs

Rosanne en Loek

Hoi.

Slaapgebrek moet niet onderschat worden en is boosdoener nr1 voor een depressie.
Maar het is verstandig om ondersteuning te zoeken.
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en bij ons is het zo dat wij heel veel info en telefoonnummers hebben voor als het even niet meer gaat.
Ik zou er gewoon even naar vragen bij het dagverblijf asl het goed is hebben ze ook een ggd map met nummers en er is een speciale hulplijn voor ouders, ik zal eens kijken of ik het nummer daarvoor kan vinden.
Je hoeft je absoluut nergens voor te schamen .
Groetjes jolene

ook ik wens je heel veel sterkte en ga hulp zoeken, Als je kindje op het KDV zit niet gaan werken en juist aan jezelf denken en even lekker bij tanken, dus slapen want anders red je het niet.
Zoek hulp bij je huishouden en strijk want anders ben je daar alleen nog maar mee bezig en kom je nog niet tot rust
groetjes Kim

Hoi Karin,

Er is weinig meer toe te voegen aan bovenstaande berichten, maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen! Ik vind het in ieder geval heel knap dat je je verhaal steeds schrijft en ik hoop dat de berichtjes hier je in ieder geval een klein beetje kunnen opfleuren in deze rotperiode!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan