Bedankt dames voor jullie reactie!
Hmmm aan een korte luteale fase had ik nog niet gedacht. Wist niet dat dat een probleem kon zijn.. ik had er een beetje slapeloos nacht van eerlijk gezegd. Veel gepiekert en gemalen.
Fijn dat het voor jou niet voor problemen heeft gezorgd @Liesl!
Daarnaast heb ik geen idee of dit structureel is en of dit dus het 'probleem' is aangezien ik pas deze cyclus ben gaan starten met testen. @Ninaapie ik heb niet echt structureel getest hoor. Volgens mij ben ik op dag 11 gaan testen, maar doordat ik onregelmatig werk doe was het niet altijd ideaal om op hetzelfde tijdstip te testen om de betrouwbaarheid te vergroten. Daarna ben ik geloof na dag 15 gestopt met testen, had er niet meer zo'n zin in. Totdat ik gisteravond merkte dat ik meer slijm had en dus me toen bedacht het eens even te testen. En daar was ineens de knaltest!
Ik ben wel sinds afgelopen vrijdag grieperig, maar dat is nu wel meer aan het afzakken gelukkig. Ik las dat je eisprong daardoor ook anders kan zijn...
@Vikjuhh eerder testen dan nod durf ik niet, bang weer om teleurgesteld te zijn.. ik weet dat we pas in ronde 4 zitten (5, met cyclus direct na stoppen nuvaring meegeteld). Ik heb het wel gelezen ja dat een ovu test positief kan zijn als je zwanger bent. Zou mooi zijn, maar ben nog sceptisch.
Net weer eens getest en het was nog steeds een knaller. Toevallig gister al gezellig gehad voordat ik had getest, dus vanavond ook maar weer

.
Ik hoop maar dat ik óf zwanger ben óf een langere cyclus heb dit keer.
Zo hele lap tekst verder, bedankt voor het lezen alvast