Hoi Elisanne,
Late reactie van mij! Erg druk gehad afgelopen tijd dus minder op het forum geweest!
Ik heb afgelopen cyclus helaas geen positieve zwangerschapstest mogen hebben, dus ik zit nu in de 5e ronde (eigenlijk 6 maar reken de eerste maand na het stoppen niet mee). Ik ben wel 2 weken na positieve ovulatietest ongesteld geworden. Volgens de app zou ik morgen mijn eisprong hebben, maar nog geen positieve ovulatietest gehad. Elke keer maar een vaag streepje. Dus ik vraag me af of 36 dagen mijn nieuwe cyclus lengte is.. ik heb wel afgelopen weekend een blaasontsteking gehad, dus vraag me af of zo'n ontsteking van invloed is op je cyclus. Ik test nu elke dag en gek genoeg houd ik me alleen daar nu mee bezig. Ik maak me niet meer zo gek in mijn hoofd dat ik persee nu graag zwanger wil worden, maar denk juist van het komt wel goed, het komt wanneer het komt, dus dat geeft wel heel veel rust gelukkig. Dus het gaat goed! ?
Hoe staat het met jou er voor? Ben je ongesteld geworden? Of heb je een test gedaan met een mooie uitslag?
Groetjes!