potjes of vers!!!!! verschil????

Hoi allemaal,

Wat ik me afvraag is of het verschil maakt of je verse groenten en fruit geeft of uit een potje.
Mijn schoonzusje heeft 2 kids en bij de oudste gaf ze alleen potjes en nu zegt ze dat hierdoor komt dat hij bijna niks lust met eten.
Nu bij de 2de geeft ze alleen vers.
Nu is mijn schoonmoeder hierdoor fel op tegen geworden om potjes te geven.
Wat wij af en toe wel doen en af en toe vers.
Wij hebben zoiets van zal toch niet aan alleen potjes liggen dat ze dan minder goed gaan eten.
Of is dit inderdaad waar.
Hoe denken jullie hierover? en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Wij wisselen wel vaak af zodat ze neit steeds dezelfde smaak krijgt.

groetjes Lotte
 
ik heb er nog geen ervaring mee, maar vers fruit vind ik zelf lekkerder dan uit een potje of ingemaakt. Of er minder voedingsstoffen in zitten durf ik niet te zeggen.

Ik wil wel als de tijd ervoor is onze meid zoveel mogelijk met de pot mee te laten eten, en als het even niet uitkomt een potje te geven.
maar waar bemoeit jouw schoonmoeder zich eigenlijk mee?? Dus als jij bij haar bent mag je dan geen potje groente of fruit geven??

Als jij lekker een potje wilt geven doe je dat toch...
 
wij kregen trouwens vroeger bijna alles vers, volgens mij bestonden de potjes nog niet echt dik 30 jaar geleden.
Mijn zusje at niets aan groente of fruit.. doet ze nog steeds niet.
 
Hoi hoi,

we geven haar af en toe potjes en af en toe vers.
Ligt eraan wat wij eten.
Omdat ze nog niet alles mag.
Mijn schoonmoeder doet altijd moeilijk eigenlijk met alles.
Maar trekken we ons neit veel van aan.
Maar ik vroeg het me gewoon af.
Omdat mijn schoonzusje haar oudste moeilijk eet hebben ze gezegd dat dat bij alle kindjes is.
Is niet zo maar laat ze maar lekker denken.
Wij weten wel beter.
Potjes vind ik wel meer smaak aan zitten dan aan gepureerd eten van ons. Maar vers eten is bij mij wel weer ietsjes dikkerder. Dus heeft allebei zijn voor en nadelen denk ik.

groetjes