Powerplate

Hoi, ik heb een vraag: ik ben net zwanger (5 weken) en wil eigenlijk nog even wachten om het de familie te vertellen. Nu wil het geval dat ik 3 weken geleden me aangesloten heb bij een sportschool samen met mijn broer. We volgen nu een standaard introductie, voordat voor ons een persoonlijk programma wordt gemaakt. Volgende week is de introductie van de Powerplate (trilplaat). Weet iemand of je hier op mag als je zwanger bent? Als dat niet het geval is ben ik namelijk al wel genoodzaakt om het mijn broer alvast te vertellen, omdat ik dan de Powerplate introductie over zal moeten slaan.
Weet iemand het?

Groetjes, Jannet
 
Hoi Jannet,

Ik zou het niet weten, maar is het niet makkelijker om zonder medeweten van je broer gewoon even de sportschool te bellen.

Die weten het echt wel hoor!!
Toen ik 5 wk. was heb ik ook bepaalde vragen aan de eigenares v.d. sportschool gesteld. Doe nl. aan spinnen en dacht dat dat zeker in het begin niet goed voor de vrucht was.

De gyn en de sportschool verzekerden mij dat dat dus helemaal niets uitmaakt. Toch ben ik nu nog altijd voorzichtig!! Ook al zit ik nu in mijn 10e week...

Veel succes,
Angie
 
Los van of het mag, vraag ik me ook af of je het wel zult willen.
Ik weet niet hoe jij je voelt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik in het begin van mijn zwangerschap op een powerplate had gemoeten...
 
Als je het nog liever niet verteld dan zou ik inderdaad even contact opnemen met de sportschool en het aan hun vragen. Ook kun je even de huisarts of verloskundige bellen die weten het ook vast wel.

Gefeliciteerd met je zwangerschap
 
het is maar een vraag hoor anoniem daar is deze site voor.
of had je dat nog niet door soms.
en als je toch niet normaal kunt antwoorden kun je beter niet antwoorden.
jue lijkt wel een puber!!!
 
Terug
Bovenaan