Powerplate

Waarom zou je het meteen gaan zeggen! Zeg gewoon die dag dat je je niet lekker voelt. Ik denk trouwens dat sportscholen weinig verstand hebben van het feit of dit nog kan/mag. Maar dat getril kan toch nooit goed zijn!!

hoi

lijkt me ook heeeel onnatuurlijk om nu op zo'n ding te gaan trillen. maar als je zelf heel goed nadenkt snap je dat ook wel...hoop ik.
van de ene kant kan ik het wel voorstellen dat je het geheim wilt houden. nou dan zeg je toch tegen je broer dat je bij de dokter bent geweest omdat je last hebt van je heup of weet ik was. of je rug, en dat je dat ff overslaat?
ik zou zoiets verzinnen.
maarreee ik had het al heel vroeg (6wk) aan mijn ouders verteld ook met name omdat ik samen sport met mijn moeder. wat zou het...als het mis was gegaan hadden ze het ook mogen weten hoor.
en daar moet je nooit vanuit gaan.

veel succes. groetjes v sandy

Bedankt voor de snelle reacties. Ik ga inderdaad de sportschool bellen vanavond. Als ze het niet weten, ga ik in ieder geval het risico niet nemen. Overigens ben ik totaal niet misselijk en heb bij mijn vorige zwangerschap ook nergens last van gehad. We gaan het mijn ouders binnenkort vertellen, maar die zitten in Amerika en die vertel ik het liefst het eerst.
Jammer dat je je 'zorgenvraagjes' hier niet meer delen kan zonder aangevallen te worden.

Groetjes, Jannet

Ik heb ook een tijdje met de powerplate gesport, maar daar werdt duidelijk aangegeven dat je tijdens zw. echt geen gebruik mag maken van de pp. zou het dus absoluut niet doen.
en als je nog meer zorgenvraagjes hebt gewoon stellen hoor!

Het is belachelijk dat er mensen zijn die andere mensen dom vinden om een vraag, weet wat dom was geweest als op die powerplate was gaan staan en een miskraam had gekregen kan je toch beter even een Domme vraag stellen vind je niet en trouwens er bestaan geen domme vragen ok als je iets niet weet dan weet je het gewoon niet en als je het niet vraagt of op zoekt zal het nooit weten.

Ik heb vroeger gewerkt in een sportschool en daar werd absoluut afgeraden om op de powerplate te gaan als je ongesteld bent en als je zwanger bent. Dus bij deze. En ik weet dit 100% zeker. Fijne zwangerschap toegewenst.
liefs patricia

Ps, wat doen mensen hier moeilijk tegen elkaar, kan het niet wat vriendelijker? Als je op dit forum bent ben je toch het gelukkigste mens op aarde, omdat je een kindje krijgt?

Terug
Bovenaan