Powerplate

hoi jannet...
volgens mij moet dat geen kwaad kunnen hoor dat trillen, maar ik ben geen deskundige dus vraag het voor de zekerheid eerst maar even aan iemand die er wel verstand van heeft.
ik denk namelijk.. met 5 weken is de baby al ingenesteld. en kan dan niet meer losgaan, door bijv trillingen, en als dat wel gebeurd, dan is er waarschijnlijk al iets niet goed geweest met de baby. toen ik net zwanger was van de 1e werd er tegen mij gezegd dat ik geen zware dingen mocht tillen en niet de trap af mocht rennen en mocht springen (deed aan earobics)enzo, volgens de verloskundige was dit onzin. de baby wordt heel goed beschermd door jou lichaam en het vruchtwater enzo.
en op de sportschool heb ik het meteen verteld, vervolgens kreeg ik een heel aangepast programma, om me bijv sterk te maken voor de zwangerschap en de bevalling, dit was heel goed.
oja en nogwat... heel veel vrouwen weten rond die tijd niet eens dat ze zwanger zijn, en die gaan dus gewoon op de trilplaat, zonder erbij na te denken. je mag dan dus eigenlijk niks meer doen omdat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn... toch??
en op een goede sportschool weten ze echt wel of bepaalde dingen wel of niet mogen.. die zijn daar echt wel voorzichtig mee want stel dat er iets fout gaat.. tegenwoordig heb je zo een proces aan je broek hangen!!!
groetjes margreeth en heel veel succes verder.
 
Hoi,

Inderdaad heb ook fanatiek gepowerplate maar niet meer doen als je zwanger bent.

Even vraagje aan Patricia: Ik heb eens gehoord dat als je zwanger wilt worden dat je dan ook beter niet kunt power platen? Weet jij hier misschien iets meer van. Weet namelijk dat m'n vriendin "bezig" is en die doet ook powerplate. Alvast bedankt.

Ow ja jannet, let niet op die achterlijke reacties.

Groetjes Marga
 
Hoi Jannet,

Ik vind het een heeeeele normale vraag hoor en je moet hier echt gewoon je vragen blijven stellen. er zitten gewoon een stel DOMME STOMME TRUTTEN tussen....sorry, moest er even uit. Als ik jou was zou ik naar je broer toe ook een smoes verzinnen van bv. misselijkheid of heuppijn. SUCCES!!!

liefs, Ank
 
Hoi Smargje,
Het gaat hier nog steeds niet gezellig aan toe, maaar ja het is niet anders. Ik raad het je af. Als je bewust wilt zwanger worden, dan zou ik stoppen met de powerplate. Ik heb het zelf ook een tijd gedaan, en weet dus hoe hard dat ding kan trillen. En als je rug of gewricht klachten hebt moet je ook absoluut niet gaan powerplaten. Ook weet ik van mijn collega's van toen, dat als je zelfs ongesteld bent NIET mag powerplaten. Dus ik persoonlijk raad het je af.

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan