ppff afwachten :(

God, wat is het allemaal spannend voor ons!! :)
Voor mij dus ook nog een paar daagjes wachten tot mijn NOD, geloof dat ik bij tijd en wijle helemaal gek wordt hier van de spanning!
Ik heb zo nu en dan krampen bij mijn maag/buik (kan het niet precies omschrijven waar...), maar goed, dat kan ook komen omdat mijn ongesteldheid er weer aan zit te komen.
Sommige momenten wil ik vanalles op zoeken op t net, kijken of het voortekenen zijn, maar ach, ik doe het niet, want ik weet dat ik mezelf gewoon gek zit te maken. De één heeft wel kwaaltjes en een  ander niet...

Good luck met t afwachten :)

hoi amber
dat is dus een dag voor mij nod.
spannend zeg.
mijn dochter is 2jaar in jan geworden.
en die van jou?

grt karin

Hoi KArin

Onze dochter is 2 in feb geworden. Is een erg leuke leeftijd.
Maar we zijn eigenlijk al 2 jaar aan het sukkelen met haar, dus dat is ook nog eens moelijk en zeker als je dan ook nog eens zwanger wilt worden en het lukt niet. Terwijl het bij haar in 2 keer raak was, eigenlijk per ongeluk zwanger geworden, zat niet in de planning ervan uit gegaan da thet langer zou duren en dan komt het snel en nu is het omgedraaid.

Gr Wendy

Hoi amber
dat is minder van je dochter.en ook dat het maar niet wil lukken.
Bij mij was het bij mn dochter ook de 1e keer raak!ik dacht het kan wel een jaar duren en mn  man is 11 jaar ouder dan ik en we wouden graag papa en mama worden ik ben zelf nog jong.24 jaar en zijn sinds 3 jaar getrouwd!.en jij?ik hoop voor ons dat het deze week positief nieuws is.
wanneer ga jij testen?op je nod dag?de 26e?ik mag vanaf de 27e.ik kon me gister niet meer inhouden en hag een test gedaan.zon ultra van matcare dan kun je 6 dagen eerder testen..maar ik wist van te voren al dat zal wel niks uit wijzen en toch doen he..terwijl het 7 dagen te vroeg is..maar ja we wachten nu maar af..bij mn1e zwangerschap had ik ook na 2 dagen later een licht streepje..dus ik heb nog hoop!anders slaan we een maand over!hihi anders ben ik uitgerekend rond mn dochters verjaardag en dat vinden mn man en ik niet zo fijn!hihi.
maar ik hoop nog altijd dat het nu raak is!!
En voor jou natuurlijk ook he?houden we elkaar op de hoogte?morgen moet ik de hele dag werken ik werk  in een winkel.  en dan ben ik pas rond 6 uur thuis..ik hoop natuurlijk dat ik dan weer een bericht van je heb..dat vind ik fijn kan ik teminste met iemand praten over zwanger worden en de kwaaltjes!hihi ik hoop dat jij dat ook fijn vind!!nou we spreken elkaar weer en ik duim voor je!!!

Heeeeel veeel liefs karin

Hoi Karin

ik ken mijn man nu bijna 4 jaar zijn in mei 1,5 jaar geleden getrouwd. We werder erg snel zwanger eingelijk was ik gestopt met de pil, omdat ik er ziek van werd en je weet wel dat je de eerste maand dan goed op let en tweede maand al wat slordiger en toen was het raak, ik kende hem toen nog neit zo lang ruim een jaar dus dat was wel effe schrikken, maar gelukkig allemaal goed gekomen, ik ken het gevoel dus helemaal neit van ik wil zwanger worden tot een jaar geleden dan, toen wilden we echt voor een tweede kindje gaan en dan valt het heel erg tegen dat het niet meteen lukt.
Weet je ik houd me eigen niet zo mee bezig van als het deze keer wel lukt wanneer het kindje dan zou komen, ik ben echt al megablij als het deze keer is gelukt. ik had wel zoiets ik weet neit of jij dat ook had, dat je eerste bevalling tegen is vallen en veel pijn heeft gedaan dat je dan over die stap heen moet zetten om weer zwanger te willen worden, want dan kies jer vrijwillig voor die pijn, en ik weet echt dat je er iets supermoois voor terugkrijgt, maar heb veel pijn gehad en ook niet zon fijne bevalling, dus dat vind ik wel erg spannend. Heb jij dat ook?

Ik weet echt neit of ik op de dag zelf ga testen ik weet het niet, ik heb dan ook die afspraak met gyn, dus ben nog aan het twijfelen, maar stel dat ik wel zwanger zou zijn dan is die afspraak neit meer nodig, maar stel dat er neg komt te staan, ik blijf dan liever wachten totdat ik ongi wordt, heb jij dat niet dat je liever ongi wordt als een neg test?

Ik heb het geluk dat ik thuis mag blijven, ik ben fulltime homemama ik doe wel nog pedicure thuis en schoonheidsbehandelingen dus toch een beetje werk, maar dat doe ik als mijn dochter in dr bedje ligt.

Tot schrijfs.

Gr Wendy

hoi amber,ik heb ook een zware bevalling gehad zij woog 9,5 pond.ik heb ook een ruggenprik gehad en heb er 11 uur over gedaan.dus ook zwaar.ik ben ook liever ong.als negatief testen.het is niet zo fijn als het niet meteen lukt het zwanger worden.ik heb trouwens eerder op het forum gezet bij andere..  dat ik een zoontje heb maar dat had ik gedaan omdat ik bang was dat iemand me herkende snap je?nu niet meer en ik heb een dochter en ze heet fenna.ik dacht als ik schrijf dat ik een zoon heb en ik heet karin herkent me niemand maar nu boeit het mij niet meer en ik vertel nu gewoon dat we een prachtige dochter hebben.ik was gewoon bang dat je dacht en had gelezen bij een ander en dan denk je ik dacht dat die een zoon had.bij deze nu weet je waarom ik dat gedaan had.voor private!!!
Ik hoop voor je dat je do niet naar de gyn hoeft en dat je gewoon iet ong wordt en dat het deze keer gewoon eens een keer raak is.maar je kunt evengoed even gaan dan heb je het zekere voor het onzeker snap je?
ik denk aan je en tot schrijfs..kuss karin

Hoi KArin

Mijn bevalling begon snachts om 3.15 en smiddags 18.10u was onze dochter er, ze is een maand te vroeg gekomen, en woog 2640 dus echt maar een kleintje. Maar desalniettemin deed het pijn, ik had gelukkig ook een ruggenprik. Was ik wel blij mee.

Ik ben nu al wel bang dat het niet gelukt is, ga vaak naar de wc omdat ik bang ben ong te worden, want ik weet dat het nu ook al kan komen ben zo onr ong. Maar heb gewoon de 28dgn aangehouden, moet je trouwens ervanuit gaan van echt goed ong met tellen of ook een een beetje? Ik weet neit of jij dat ook hebt, ik heb eerst een klein beetje en pas na 2 dagen zet het echt door, vanaf wanneer ga je tellen??

Jeetje wat zit het menselijk lich raar in elkaar, is niet fijn meer.

Ik heb volgens mij niet gelezen bij een ander forum dat je een zoontje had geschreven, denk je dan dat mensen je herkennen???
Ik neit hoor. En anders pech hebben.

Hoe was het werken??

Greetz Wendy, mijn echte naam, amber is mijn dochter

heej wendy
ja daar ben ik weer.verslavend zon forum.
Ik ben eigenlijk de 1e dag een beetje en savonds wordt het al meer en dan is het echt hard.dus ik tel eigenlijk de 1e dag of de 2e maar ik ben dan de 2e dag gelijk hevig ongesteld.heb de 1e dag aangehouden en anders wacht ik de dag erna dan weet ik het zeker mijn ong.blijft nooit uit!ik kon trouwens ook niet tegen de pil en ben toen na een jaar na bevalling aan een merina gegaan.was in het begin wel wennen en ik hoopte dat ik niet meer ong.zou worden maar bij mij bleef het natuurlijk wel.pech hebben.ben het nu wel heviger als met merina.maar ja als je wat wil..dan moet je daar ook wat voor over hebben.mn vruchtbaarsheid datum heb ik op predictor uitgerekend en dan weet ik het ongeveer we hebben de hele week hard geklust dat ik deze week nog weinig zin had in sex.heb jij dat dan ook?jij bent nu een jaar bezig?dat is raar he als je eerste zomaar ineens zwanger bent.ik was toen ook meteen de 1e ronde zwanger en dat kan nu ook anders zijn.voel jij je ong altijd goed aankomen?ik heb dan een beetje zeurend pijn maar niet dat je zegt pijn aan je borsten zoals nu..maar dat had ik vorige maand ook al..dus tja dat wil dus niks zeggen.ik ben wel erg moe en na zon dag werken..pfff vanmorgen voelde ik me ook wat duizelig en later trok het ook weer weg.maar ik heb ook heel veel last van zere enkels..maar dat had ik bij mn dochter ook maar wel wat later en niet voordat ik wist of ik zwanger was.zullen we samen een aparte discussie openen?bv karin&amber hebben we een hele dinges over ons zelf..is makkelijker denk ik als je dat wil!!!
Ik weet niet of iemand me herkent maar in het begin was ik erg bang ja.en dacht ik van ik krijg steeds een mail als ik een reactie krijg.en ik wil dit toch een beetje voor mijzelf houden.mn man weet goed dat ik op het forum zit maar ja steeds mail krijgen is ook zo vervelend en gelukkig is dat niet zo.na gtst ga ik weer op het forum.als jij dan een nieuwe dis.maakt dan reageren we daar steeds op elkaarhihi.
ik spreek je gauw!!!kuss karin

Terug
Bovenaan