wat ik mee zou nemen als ik naar het ziekenhuis had gemoeten waren:
- genoeg kleertjes voor de baby (ik kan nl nooit van te voren kiezen en vind alles leuk, dus als ik genoeg mee zou hebben dan kan ik op het moment zelf nog een keuze maken)
- mijn hele toilet garderobe (ik kan niet zonder mascara en een lekker luchtje)
- leuke kleren voor na de bevaling
- en voor tijdens de bevalling een lekker ruim (redelijk) oud t-shirt van mijn man (voor tijdens de laatste fase van de bevalling en een huispak voor als er alleen nog maar weëen zijn.
Maar omdat ik thuis ben bevallen had ik alles bij de hand!
Pijnbestrijding? Daar kan ik niet over meepraten. Ik ben nl 2x thuis bevallen.
Dus... succes ermee! Zet hem op en wacht maar af tot het oergevoel tijdens de bevalling in je naar boven komt. Je kan dan alles aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Jeske
- genoeg kleertjes voor de baby (ik kan nl nooit van te voren kiezen en vind alles leuk, dus als ik genoeg mee zou hebben dan kan ik op het moment zelf nog een keuze maken)
- mijn hele toilet garderobe (ik kan niet zonder mascara en een lekker luchtje)
- leuke kleren voor na de bevaling
- en voor tijdens de bevalling een lekker ruim (redelijk) oud t-shirt van mijn man (voor tijdens de laatste fase van de bevalling en een huispak voor als er alleen nog maar weëen zijn.
Maar omdat ik thuis ben bevallen had ik alles bij de hand!
Pijnbestrijding? Daar kan ik niet over meepraten. Ik ben nl 2x thuis bevallen.
Dus... succes ermee! Zet hem op en wacht maar af tot het oergevoel tijdens de bevalling in je naar boven komt. Je kan dan alles aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Jeske