praten met de 18 maanden

Ik ben sinds een maand de zinnen gaan opschrijven die Jennifer op het moment zegt.
Vanochtend zei ze voor het eerst:

"Mama, wil ook poetsen!"  
haha papa was tanden aan het poetsen en ze kwam mij ff vertellen dat ze dat ook wilde!! Geweldig toch!

gr. Ilone

Hmmm misschien moet ik me toch wat zorgen gaan maken.. Jesse is nu 20 maanden en die zegt.. Jawel: mama.. En dat is het! Hij zegt ook tegen papa en oma mama, dus kortom de hele dag mama mama haha..
Bij het cb hadden ze vorige maand al gezegd dat ie eigenlijk toch wel meer moest zeggen.. Ze zouden over 3 maanden (in mei of zo geloof ik) terugbellen om te kijken of ie dan al meer zou zeggen, maar wat nu heel soms komt is Op..
Ik ben ook wel wat meer boekjes met hem aan het lezen maar dat wil ook niet echt vlotten..
Mijn oudste vertelde al heel vlot hele verhalen, maar Jesse heeft er niet zo'n zin in denk..
Alhoewel ze bij het cb zeiden dat omdat Jes best vaak oorontsteking heeft gehad, ze dan tijdelijk niet goed horen, en dat dat er dus allemaal mee te maken heeft..
We wachten maar rustig af..

Jayden is woensdag 22 maanden en hij kan in ongeveer 2 maanden tijd ineens zoveel woorden, hij leert er iedere dag weer bij, hij ken nu toch wel minimaal 100 woorden...
Hij snapt ook alles wat je hem zegt en vraagt, dat vind ik ook wel fijn dat hij nu een beetje kan aangeven wat hij wil en als hij zich niet lekker voelt ofzo laat hij dat ook wel weten...

Groetjes, Patricia...

Terug
Bovenaan