Presenting.... Diederik!!!

hey,

EINDELIJK kan ik ook jou feliciteren!! Van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een mooi moment he, als hij op je buik gelegd wordt! Dat kan niemand je van te voren vertellen!

Lekekr gaan genieten nu!!
En dat poepen: kwestie van doorzetten.. Ik heb er twee dagen over gedaan (terwijl ik wel moest) eer dat ik het eruit durfde te drukken :p

Liefs,

T

hey.. van harte gefeliciteerd met jullie zoon en heerlijk he, dat na een ietwat vervelende start voor jezelf nu het grote genieten kan beginnen. 5 ltr bloed.. tjee, das niet niks zeg, poeh. Gelukkig voel je je alweer wat beter.

Wat betreft de ontlasting... idd vezelrijk eten (meusli e.d, volkorenbrood) en veel water drinken.. Zorgt dat je het gemakkelijk 'kwijd' kan..
Ik zag er ook enorm tegenop want na de 1e bevalling waarbij veel pijn en hechtings het me ook zo eng leek weer te 'moeten', maar gelukkig viel het me dit x 100 % mee. Hele opluchting.. haha. Ik ging na 3 dg (na de bevalling) weer voor een grote boodschap heen. Maar dit x had ik dan ook veeel minder pijn en maar 3 hechtings (iets gescheurd nu, de vorige x een forse knip dus tja, wel ff een verschil)...

suc6

Joehoe, eindelijk! Ik had al een topic voor je geplaatst,want het was zooo stil. Bij deze dan,Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon!
Heftig hoor,5 liter bloed verloren! Ik had dat bij mijn eerste ook.Een bevalling volgens het boekje,maar toen de nageboorte :( Ik ben toen 1,5 liter bloed verloren en was daardoor ook een hele tijd erg futloos. Ik was al kapot als ik uit bed stapte om de de kleine op te pakken.

Hoop dat je snel wat aansterkt,maar het zal toch wel z,n tijd nodig hebben.Floradix is een goede tip.

Geniet van jullie mannetje!

Liefs,

Van harte!! Eindelijk zeg.. Fijn om te horen dat je wel met een goed gevoel terugkijkt op de bevalling (je hebt er immers zo lang op zitten wachten, haha!). Bewonder je ventje zoveel mogelijk en lekker samen knuffelen nu. Het grote genieten is begonnen =))

Terug
Bovenaan