Presenting.... Diederik!!!

Dank voor jullie lieve reacties! Het gaat erg goed hier, ik ben zoooo blij dat we thuis zijn... Ik krijg nog 1,5 dag extra kraamzorg, dus tot dinsdagmorgen. Heerlijk, ik laat me gewoon schaamteloos in de watten leggen, vind dat ik dat wel verdiend heb ;-)

Met de kleine gaat ook alles goed, hoewel hij tot nu toe een omgekeerd dag/nachtritme lijkt te hebben. Maar goed, we proberen dat nu in een paar dagen om te draaien. Hopelijk dat het werkt.

Ik ben al weer stukken meer in de benen, het klinkt misschien raar, maar ik ben blij dat ik 9 zakken bloed gekregen heb. Daardoor krabbel ik ook best snel op, hoewel het nog wel 3 maanden kan duren voor ik echt weer conditioneel op peil ben. Maar goed, 1,5 liter bloed verliezen en niets aangevuld krijgen, is misschien wel vervelender Do!

Nou, ik ga weer verder met genieten!

x

Heee Blossom,

Wat fijn dat je nu ook je kleine lekker bij je hebt! Van harte gefeliciteerd meid, met je flinke zoon. Poeh, ook voor jou dus een heftige bevalling. Fijn dat je wel het bloed gekregen hebt inderdaad, scheelt een stuk.

Geniet inderdaad maar lekker verder, sterkte met de nachten!

Liefs

Allereerst gefeliciteerd!!

Het wachten is beloond!!!

Wat heftig zeg dat je zoveel bloed bent verloren. Gelukkig dat het nu goed gaat.

Geniet van je 'kleine' man!!

Heeyy Blossom...
Leuk, op dezelfde dag bevallen!!
Super meid!! Eindelijk maar toch heb ook jij je kleine mannetje :D Van harte gefeliciteerd met Diederik!

Wat een heftig verhaal zeg! Fijn om te weten dat het alweer beter gaat& dat je weer lekker thuis bent. Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen. Neem de tijd om weer aan te sterken! Ben je ook aan de floradix? Is aan te raden!

Ga heeeeerlijk genieten van je kleine mannetje :D Het is zo bijzonder allemaal!!

Liefs,
een ook heel trotse mama ;)
Rosan

Pffff, ik had al eerder een reactie geplaatst om je uitbundig te feliciteren....

Of het forum heeft niet goed gewerkt.... of ik heb het gedroomd???..... of ik ben zo dement als een deur???

Nou bij deze (beter laat dan nooit) Super mega vet hard gefeliciteerd met kussen en al. EINDELIJK zeg!!!!!

Wel heftig van je bevalling hoor!!!! Maar idd beter bloed erbij dan 1,5 liter zelf moeten gaan aanvullen!

En dat poepen zal inmiddels wel gelukt zijn... ik denk dat iedereen daar wel last van heeft gehad..

Ik durfde ook echt niet hoor!!! Heeft 2 dagen geduurd!

EN NU heb ik een aambei erbij.... wist niet dat die dingen zoveeeeeeel pijn konden doen en zo veel konden bloeden. HEb er wel een zalfje voor gekregen maar dat helpt geen ene f*ck....

nou geniet van je menneke meiss, het is je echt heel erg gegund!!!!

liefs en knuff

@Heppy: hahaha.... ik dacht ook dat die zwangerschapsvergeetachtigheid als sneeuw voor de zon zou verdwijnen, maar.... ik vergeet ook steeds van alles. Mijn geheugen is soms net een zeef.

Ben braaf aan de Floradix, heb ook vandaag last van een GIGA aambei, wist ook niet dat ik daarvan zou kunnen creperen... Heb Curanol pillen + zalf, zou beter moeten gaan dus.

Verder lekkere huiduitslag, als allergische reactie op de antibiotica die ik gehad heb. Dus die kwalen die blijven nog wel een beetje doorlopen. Nou goed, ik herstel goed, dat is het belangrijkste. Ik kan niet wachten tot ik sterk genoeg ben om weer naar buiten te kunnen, heerlijk lijkt me dat!

x

Hahahah, sjah, dat persen heeft ons toch iets opgeleverd he!!! Bah bah.... ik heb een of ander zalfje gekregen wat dat ding wat verdooft. Verder heb ik een lactulosespul gekocht zodat alles wat beter eruit komt onder en niet iedere keer alles open trekt!

Vergeetachtigheid??? Pfff denk dat ik voor het leven een geheugen als een zeef heb gekregen door de zwangerschap hahaha.

Oei huiduitslag.... lekker dan!

Gelukkig herstel je goed, het is heerlijk om weer een keer naar buiten te gaan. Kleed je dan maar goed aan he, het is echt ijskoud buiten!!! En je zult waarschijnlijk in tien minuten de pijp uit hebben hahaha.... iedere dag 5 minuten langer wandelen helpt!

Hoe staat het met je kilo's?

xx

Terug
Bovenaan