Prikpil ! Wie o wie is er meteen zwanger geworden na prikpil

Hallo, ik heb al bij zwanger worden een topic geopend, maar weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet neerzetten, ik vraag me af of er vrouwen zijn die aan de prikpil gezeten hebben en hoelang het geduurd het voor zij/ hun zwanger wáren?

Ik ben 11 januari niet mijn prikpil wezen halen, 12 januari ongesteld geworden, gewoon netjes 6 a 7 dagen, 9 februari moest ik (volgens cyclus vrouwen kalender app op telefoon) weer ongesteld worden, en nu 9 dagen later nog steeds niks. Ik ben heel snel geirriteerd, voel me opgeblazen, is dit een ontpillings fase, of ben ik zwanger .. Wil nog geen testje halen, eerst ervaringen delen. Groetjes mama kimmie
 
na anticonceptie kan je cyclus van slag zijn, en dat heeft dan wel een tijd nodig om weer 'normaal' te worden.
maar natuurlijk kan je ook zwanger zijn.
eigenlijk is de enige manier op hierachter te komen een test.
 
Mag ik vragen waarom je geen test wilt doen???
Dat is toch het meest duidelijk?
Dan weet je ook of je bepaalde dingen moet laten staan (rauwe melk/vlees, alcohol).

Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en iedereen doet dat op z'n eigen manier, maar ik snap niet zo heel goed waarom je zou wachten......
 
omdat ik niet om de haverklap testjes haal dat maakt een mens gek haha, ik ben nu hoogswaarschijnlijk aan het ontpillen, mocht ik over 2 weken nog niet ongesteld zijn dan doe ik een test. Rauw vlees eet ik niet, roken doe ik niet, drinken doe ik ook niet dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. En het is ook niet zo dat ik niet zwanger wil zijn dus de baby zou van harte welkon zijn. Ik vraag me gewoon af of er meer vrouwen zijn die de prikpil gehad hebben en meteen zwanger werden, groetjes mamakimmie
 
Bij mij was de prikpil een ware ramp! Toen ik ermee stopte was ik de hele tijd alleen maar ongesteld.. Na meer dan een half jaar werd dat gelukkig minder en na iets meer dan een jaar ben ik zwanger geworden! Dus zo kan het helaas ook.. Succes!
 
ik ben niet zeker dat ik zwanger ben omdat ik 18jan moest de prikpil nemen maar wilde niet en ik heb mijn regels gekregen 25jan tot nu ik voel me ook opgeblazen en dikker komen lettekens onder mijn buik en heb last ervan zou ik vruchtbaar zijn
 
Terug
Bovenaan