Prikpil ! Wie o wie is er meteen zwanger geworden na prikpil

Hoi allemaal!Ik heb ongeveer 4 a 5 jaar aan de prikpil gezeten. Ook 6 maanden een implanon gehad (afgelopen juli is ie eruit gehaald). Mijn menstruatie is zoals het hoort maar ik raak maar niet zwanger... Mijn partner en ik willen graag een gezinnetje starten. En mij frusteerd het best wel erg dat het gewoon niet lukt. Iemand hier ook ervaring mee of tips? Ik hoor het graag! Xoxo 
 
Volgens mijn vk heeft de prikpil lang nodig om 'uit te werken' (6 mnd), daarom wilde ik dat niet. Maar het is vast geen vast gegeven en miss is het bij jou anders..
 
Hoi ik heb minimaal vijf zes jaar de prikpil gehad en heb al twee zoons . Maar is nu tien maanden terug dat ik de prikpil heb gehad en krijg geen menstruatie ben ook bij de gynaecoloog geweest hij heeft me hormoon geprikt dat zag er goed uit maar voelt niet goed mis dat ik ongesteld word lijkt wel alsof er iets mis is het me heb. Nu ook een nieuwe partner en zou met hem graag nog een kindje willen. Wie heeft ook dit probleem met stoppen ik heb totaal geen bloed verloren
 
Is helaas normaal. Ik heb de prikpil maar 6 maanden gebruikt en het duurde langer dan een jaar voor ik weer voor het eerst ongesteld werd en daarna ook nog een half jaar onregelmatig.
 
hallo 
ik heb 4 feb mijn laatste prikpil gehaald en heb op 5 juni onze 1 ste zelf inseminatie  gedaan en op 10 juni 2de omdat wij een grote kinderwensen hebben 1 week na mijn inseminatie  voelde ik me anders dan ben ik begonnen met steekjes en krampjes in mijn onderbuik te voelen en gevoelige borsten en pijnlijk ook er kom af en toe vocht uit !heb een opgeblazen gevoel in mijn buik heb onlangs vreetbuien naar wat ik niet snle grijpt  augurken met choco of zo ( ben niet misselijk )moet al 2 weken en half vaak plassen en voel moeheid ,prikkelbaar  heb zo 2 dagen hoofdpijn gehad , nog steeds niet ongesteld !zoals ik kan tellen zou het nu zondag 3juli ( mijn 4 de week )en test durf ik niet meer wegens al 2 negatieve ,bloed test gedaan  op 1 week en half  was ook negatieve 
wie  kan mij ermee helpen !!!! eerlijk gezegd ik voel mij zwanger .
heb ook pijn in mijn onder rug ik neem folavit in nu 3 weken in volgens de raad van de arts ! 
 
grts 
 
Zwanger worden tijdens de prikpil
Het kan zeker
Ik heb 9 dagen geleden een zware bloedingen gekregen bleek dat ik 5 weken zwanger was
Dat terwijl ik de prikpil Nam
De prikpil heeft dus niet haar werk gedaan
Had te veel bloed verloren om het tot een goede zwangerschap te laten Leiden
Is dus niet zo betrouwbaar als dokters zeggen

Ik wil Dan ook zo snel mogelijk terug zwanger worden
Ben al een mama van 4 mooie lieve dochters
 
Na 9 dagen heel veel bloedverlies
Een miskraam gekregen wist niet dat ik zwanger was
Wil zo snel mogelijk terug zwanger worden
Ben een mama van 4 mooi lieve meisjes
En Ben 40 jaar oud
Mijn grens om zwanger nog te worden is tot 45 jaar daarna vind ik het voor mezelf te oud
Nog altijd veel pijn na 9 dagen weinig bloedverlies nog
Wil deze avond broberen om.sex te hebben met mijn man okal heb ik nog pijn hoop dat het Dan snel lukt om terug zwanger te worden
Wat ik weet ik dat ik nieks meer ga nemen
 
Terug
Bovenaan