Prikpil ! Wie o wie is er meteen zwanger geworden na prikpil

Hee allemaal ik heb een kinderwens wil heel graag zwanger worden alleen zat ik ook aan de prikpil 1 jan was die uitgewerkt en ben voor het laats 31 jan nog ongesteld geworden ik ben nu 3 dagen over tijd en weet niet zeker of ik zwanger ben heb wel de kwaaltjes er van en uitslag in me gezicht en pijnlijke borsten en heb al een paar testen gedaan alleen die Warren negatief dus probeer het over een paar dagen weer maar kan dat wel zo snel al zwanger worden naar de prikpil want als ik zwanger ben ben ik het nu al 4 weken als ik goed geteld heb ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en word normaal altijd een dag eerder of de dag zelf altijd heel veel ongesteld dus ik weet het niet zeker maar ben dus 3 dagen over tijd en testen zijn negatief hoop zo dat ik toch wel zwanger ben dus wie kan me helpen of tips geven liefs marouschka 
 
Hallo ik moest normaal 22augustus mijn prikpill gaan halen maar wouw dat niet doen nu 2 dagen of 3dage niet ervoor heb ik ineens mijn regels gekregen en die duurden tot 24 augustus nu weet ik niet ben ik dan al ongesteld geworden of niet kan ik al vruchtbaar worden of niet 
 
Hey!
Ik moest 8 juni mijn prikpil weer halen en dat heb ik niet gedaan, vorige week getest en ik ben zwanger! 5 weekjes nu. Het kan dus heel snel gaan, ik had ook mijn twijfels omdat ik veel verhalen hoorde over dat het maanden tot jaren kon duren. Dit was bij mij gelukkig niet het geval.
 
Groetjes Xx
 
Hallo ik moest 22 augustus mijn prikpill gaan halen ik heb dat niet gedaan 3dage voor dak mijn prikpill moest halen had ik mijn regels gekregen tot 24 augustus ofso nu zijn we 3 september en ik heb gisteren mijn regels trug gekregen kan het zijn dat ik al zwanger kan graken of niet groetjes 
 
Heey,
Ik zit al ongv 1,5 jaar aan de prikpil, en ik moest 12 Juli mijn prikpil halen ( heb ik niet gedaan) want wij willen graag zwanger worden. Hebben jullie ervaring ? Hoelang het duurt ? Tot je weer vruchtbaar bent?. 
Ik ben 2 of 3 Augustus ongesteld geworden. Het is nu September en  nog niet ongesteld geweest.. ( kan ook zijn dat mijn menstruatie helemaal in de war is ) 
 
Voor alle vrouwen die vragen hebben over de prikpil, ik heb hem zelf ook een aantal jaren gebruikt en het duurde bij mij echt een jaar voor ik weer normaal elke maand ongesteld werd! Voor mij nooit meer tenzij je er zeker van bent dat je geen kinderen meer wilt. Uiteindelijk overgestapt op de nuvaring en toen ik daar mee stopte pakte mijn lichaam mijn cyclus meteen weer zelf op!
 
Terug
Bovenaan