Pril zwanger maar trage schildklier

Dankjewel voor jou reactie oh dikke proficiat alvast de angst is er vooral omdat ik nu pas met medicatie kan beginnen terwijl ik al 8 weken ben ...
Grtjs 
 
Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is. Het klopt inderdaad dat je een grotere kans hebt om een miskraam te krijgen als je schildklier te traag werkt, MAAR dat is vooral omdat de innesteling dan vaak niet goed gaat. Dat zorgt dan dus voor een vroege miskraam. Dat je nu al 8 weken bent, én een kloppend hartje gezien hebt is dus hartstikke positief! 
 
Dankjewel voor je reactie oh dat stelt toch al een beetje gerust heb je er zelf ervaring mee ? Want ik weet bv ook niet hoe snel de medicatie aanslaat ofzo .
Veel liefs 
 
Heey,

Ik heb al jaren een traagwerkende schildklier. En slik dus ook medicijnen. Inmiddels ben ik twee keer zwanger geweest zonder problemen. Wel blijven ze in de zwangerschap je waardes goed bijhouden en moest ik regelmatig mijn medicatie verhogen. Dit komt door de hormonen en na mijn zwangerschappen moest ik dit direct weer verlagen.
Misschien kan dit je een beetje geruststellen.

Liefs
 
Dankjewel voor je antwoord,
Bij mij zijn ze er nu pas achter gekomen dat het veel te hoog stond dus ik ben pas 2 dagen bezig met medicatie vandaar de schrik omdat ik nu al 8 weken ben ... 
Veel liefs 
 
Hi!

Ik heb ook al heel lang een trage schildklier en tpo antistoffen. Ik heb medicatie en word goed in de gaten gehouden door de internist.
Ondertussen ben ik bijna 22 weken zwanger dmv icsi.
Ook ik vond het super spannend en begrijp je angst. Ik denk dat het het fijnst voor je is als ze om de 4/6 weken even prikken om naar je waardes te kijken.

Liefs
 
Terug
Bovenaan