proberen zwanger te worden na miskraam

Hoi, We hebben eind januari na 11 weken zwangerschap te horen gekregen dat het hartslagje na 9 weken gestopt was, we zijn daar helemaal kapot van. Door medicijnen hebben ze de miskraam opgewekt en na de eerste pil kwam de embryo eruit, wat emotioneel heel zwaar was, omdat het er precies zo uitzag op de echo maar dan 2 cm groot. na controle bleek niet alles schoon te zijn en moest ik de andere pil ook innemen, na 6 weken eindelijk ongesteld geworden en gaan we er weer voor! hopelijk is het meteen raak...!! ik ben er zo mee bezig! allerlei apps gedownload, grote hoeveelheden ovulatie en zwangerschapstesten gehaald...:( ik ben er meer mee bezig dan voor de vorige zwangerschap, ben ook zo nerveus en bang dat het maar niet lukt :( heeft iemand nog tips? of heeft iemand dezelfde ervaringen?

Hier begin februari met 10 weken een miskraam gekregen. Was 6 cm groot al. Onze derde miskraam, gelukkig al wel 3 gezonde kids rondlopen. Vorige week met precies een maand weer ongesteld, of een hele vroege miskraam, hoe je t ook maar wilt noemen.. Had echt gedacht weer zwanger te zijn, test gaf heeeeel licht een streepje. Maar 2 dagen later weer vloeien. Ondertussen ook weer aan de diaree, dus sta soms echt te wankelen op mn benen.
Als je eenmaal een kinderwens hebt dan is elke maand die t duurt er een te veel, een miskraam versterkt dit gevoel nog meer..
Sterkte om je miskraam een plekje te geven, dat moet je niet onderschatten.
Liefs

HeeL erg dat je het heb moeten mee maken.
En wat vissen zegt Een miskraam moet je niet onderschatten.
Toen ik het na drie maanden een plekje had gegeven ging de stress in me lichaam weg en ging ik weer verder kijken. Toen had ik in december een positieve test en nu draag ik het nog.
Elke moment dat ik ongesteld werd was een confrontatie en wist je dat het niet lukte.
En toen we niet bezig waren met zwanger worden is onze kleine wonder verwekt.
Probeer er ontspannen in te staan, stress werkt je tegen. En spannend blijft het tot de twaalf weken.

Heel veel sterkte en succes neem de tijd.

Hoi, Dank je wel! na 6 weken eindelijk ongesteld geworden, en afgelopen zondag en maandag een postitieve ovulatie test gehad. Was echt een opluchting om weer te zien dat alles op gang komt. Ik ben alleen de hele tijd zo neveus! Ik probeer te ontspannen maar merk dat ik zoveel tijd besteed aan mijn ovulatie apps (heb er 3 gedownload) en veel op internet zoek. Alles staat in teken om weer zwanger te worden, vooral bang om augustus niet zwanger te zijn (dat was mijn uitgerekende datum) :( Ik probeer positief te zijn maar mijn angst haalt me soms in :(

Is diarre normaal? ik merkte dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap heel erg had. Nu ook veel hoofdpijn gehad de laatste 2 dagen en buikpijn, had gelezen dat buikpijn aan 1 kant de ovulatie kan zijn.

Hoi Natsja,

Je moet je niet te veel zorgen maken je word echt wel weer zwanger. Ik heb 1 december 2014 een miskraam gehad met 7 weken zwangerschap en werd na 22 dagen al weer ongesteld , ik weet dat ik er toen ook erg veel mee bezig was en dacht word ik wel weer snel zwanger of gaat het nu een jaar duren. Inmiddels ben ik nu 13 weken zwanger dus het kan heel snel weer gaan.

Je moet blijven ontspannen en er niet te veel mee bezig zijn ( ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan) dan komt het vanzelf weer, je weet dat je zwanger kan worden daar dacht ik vaak aan en dat gaf me rust.

Hoi Koekie, bedankt! maar het blijft wel moeilijk hoor, 5 april moet ik eigenlijk ongesteld worden, ik heb bij de etos een vroege zwangerschaptest gehaald omdat ik sinds een paar dagen heel erg last heb van brandend maagzuur. Dit heb ik normaal nooit alleen tijdens de zwangerschap, Ik moet veel plassen, kan het bijna niet ophouden, gevoelige borsten. Ik weet niet of het met de menstruatie te maken heeft maar heb sterk het idee dat ik zwanger ben ( een beetje krampen in mn buik) ik kan niet wachten om een test te doen. Er staat dat je de test kunt doen 10 dagen na de bevruchting, ik heb alleen geen idee wanneer dat geweest is??? Dus ga ik 4 dagen voor mijn mensturatie datum testen (wat gebruikelijk is bij de vroege testen) ik ben zo nerveus! bij mijn laatste zwangerschap had ik een dag voor mijn verwachte menstruatie datum getest en toen had ik een licht streepje met de testen van action. Hopelijk heb ik nu weer zo een geluk! ik kan gewoon niet wachten :( alles aan mijn lichaam zegt dat ik zwanger ben...echt zo vreselijk om te moeten wachten :(

Terug
Bovenaan