proberen zwanger te worden na miskraam

Dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is dat is het ook.
Het klinkt als zwangerschapskwaaltjes maar je weet het nooit je lichaam kan je voor de gek houden.
Ik hoop het voor je dat het weer raak is , maar zou niet te vroeg testen als ie negatief is ben je alleen maar teleurgesteld ik heb toen wel echt gewacht tot ik zeker wist niet meer ongesteld te worden.

Succes we horen het van je !

Hoi Natasha, ik heb precies hetzelfde als jou. In het verleden heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Voelde voor mij niet echt als een miskraam. Ik werd na deze miskraam gelijk zwanger en ben dus niet meer ongesteld geweest. Toen een gezonde zoon gekregen. Ik heb nu een miskraam gehad met 16 weken. Ik merk dat m'n lichaam helemaal van slag is, maar toch heb ik niet het geduld om te wachten. Wetende dat ik vorige keer ook gelijk na m'n miskraam zwanger werd. In het ziekenhuis roepen ze dat je beter een menstruatie af kunt wachten. Maar volgens de verloskundige zeggen ze dat alleen omdat je anders niet precies weet hoe ver je zwanger bent. Lichamelijk kan het geen kwaad. Ik denk als je lichaam er niet klaar voor is dat je toch niet zwanger wordt. Ik heb van de week eindelijk een negatieve zwangerschap test gehad. Dus ik weet zeker dat het hormoon uit m'n lichaam
Is. Nu maar hopen op een snelle positieve test!!! En ik hoop dat voor jou ook!

Ik herken je gevoel heel erg. In september 2014 met11 weken te horen gekregen dat het hartje bij zeven weken gestopt is. Na twee keer medicijnen geprobeerd in oktober uiteindelijk curretage en zes weken later weer ongesteld. Nu helaas nog steeds niet zwanger. Iedere maand weer spannend en iedere maand weer die teleurstelling. Ik merk dat de stress steeds meer toeneemt. Ik snap niet dat mensen zeggen zwanger te zijn geworden toen 'ze er niet mee bezig waren'. Ik kan dat echt niet uitzetten. Iemand tips hoe je hier eventueel wel relaxter me om zou kunnen gaan? Over vier weken zou ik uitgerekend zijn en nu nog niet zwanger, ik kan aan niks anders denken....

He Pluisje, ik geloof daar ook nooit zo in als mensen er niet mee bezig zijn en dan zeggen dat ze zwanger zijn geworden. Altijd mooi gezegd achteraf :) Je bent er toch altijd mee bezig als je een kindje wil. Ik denk wel als je veel stress hebt dat dat een zwangerschap tegenhoudt. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is? Ik ben echt een prater, het lucht bij enorm op als ik m'n verhaal kwijt kan. Heb jij dat ook? En zijn er mensen in je omgeving waar je hierover mee kan praten?

hoi! Ja soms denk ik ook dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar toch hoop ik er stiekem op. Vandaag heb ik erg emotioneel gereageerd op mijn man die kritiek gaf, te emotioneel, dit is maar drie keer eerder voorgekomen namelijk bij mijn andere twee zwangerschappen :( misschien hou ik mezelf ook wel voor de gek maar ik blijf erop hopen. Ik baal dat ik woensdag pas kan testen maar hoop stiekem dat ik dinsdag al kan testen met de test van de etos. 10 dagen na bevruchting stond er. dat is dus 6 dagen voor je menstruatie datum. Echt fijn om hier erover te kunnen praten, mensen zeggen inderdaad niet te veel mee bezig zijn. lijkt me ook onmogelijk! Pluisje wat erg voor je! ik hoop echt voor je dat je snel een positieve test hebt. mijn angst is ook om op mn uitgerekende datum niet zwanger te zijn. En om nog langer te wachten met testen lukt me echt niet. Ik zou het liefst iedere dag een test van de action doen, aangezien die niet echt duur zijn. Maar dan ben ik nog nerveuzer...

Hoi Caat, ik heb me sinds ik te horen kreeg dat ik een miskraam had alleen maar druk gemaakt, eerst wachten op de miskraam, toen op de menstruatie, daarna ovulatie en nu zwangerschap! het is gewoon een en al stress. Menstruatie afwachten zei de gyn ook tegen ons, maar hij bracht het eerst alsof het met mijn gezondheid te maken had en daarna dat je dan beter kunt berekenen hoe lang je zwanger bent. alsof dat me iets zou uitmaken, dat zien ze toch op de echo? Ben toen echt heel erg verdrietig en boos geweest, maar gelukkig veel steun van de mensen om ons heen gehad... Hoop dat je snel zwanger wordt!

Hoi Natasja en Caat

Ik kan ook nooit wachten met testen alleen het maakt me nog onzekerder. Als de test dan negatief is hou ik toch hoop dat ie vier dagen later misschien toch positief is. Je maakt jezelf helemaal gek zo hè. Het is ook net dat ik alle symptomen van een zwangerschap heb iedere maand, maar inderdaad Cato je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden Fijn dat je in ieder geval veel steun hebt. Helaas heb ik te maken gekregen met een burn-out waardoor mijn lichaam behoorlijk uitgeput is. Waarschijnlijk is dat de reden dat mijn lichaam er nog niet klaar voor is om zwanger te worden. Maar ik wordt gek van iedereen die dan ook denkt te moeten zeggen dat ik beter maar even kan wachten....

Nog twee dagen wachten Natasja

Terug
Bovenaan