Pfff jeetje, wat heftig pluisje dat je een burn out hebt gekregen. Tjah en dan denken mensen gelijk dat ze idd voor dokter kunnen spelen en jou ongevraagd advies kunnen geven. Zo herkenbaar! Ik wordt gek van mensen die zeggen dat ik dit eerst rustig moet gaan verwerken en mijn lichaam de tijd moet geven om tot rust te komen. Net alsof ik zelf niet weet wat het beste voor me is en hoe ik dit moet verwerken. Iedereen doet het op z'n eigen manier hoor. En Natasja, ik ga heel hard duimen dat je van de week een positieve test in je handen hebt!! Zou super zijn, ben benieuwd! Wanneer kan jij testen pluisje?
Ik weet niet precies wanneer ik kan testen. Ik durf nooit te vroeg te testen. Dus meestal test ik pas als ik 3 dagen overtijd ben. Maar nu met m'n miskraam maakt het wat lastiger. Dus ik wacht maar af!
Ik weet niet precies wanneer ik kan testen. Ik durf nooit te vroeg te testen. Dus meestal test ik pas als ik 3 dagen overtijd ben. Maar nu met m'n miskraam maakt het wat lastiger. Dus ik wacht maar af!