proberen zwanger te worden na miskraam

Pfff jeetje, wat heftig pluisje dat je een burn out hebt gekregen. Tjah en dan denken mensen gelijk dat ze idd voor dokter kunnen spelen en jou ongevraagd advies kunnen geven. Zo herkenbaar! Ik wordt gek van mensen die zeggen dat ik dit eerst rustig moet gaan verwerken en mijn lichaam de tijd moet geven om tot rust te komen. Net alsof ik zelf niet weet wat het beste voor me is en hoe ik dit moet verwerken. Iedereen doet het op z'n eigen manier hoor. En Natasja, ik ga heel hard duimen dat je van de week een positieve test in je handen hebt!! Zou super zijn, ben benieuwd! :) Wanneer kan jij testen pluisje?
Ik weet niet precies wanneer ik kan testen. Ik durf nooit te vroeg te testen. Dus meestal test ik pas als ik 3 dagen overtijd ben. Maar nu met m'n miskraam maakt het wat lastiger. Dus ik wacht maar af!

Ik Kan pas over2 weken testen. Ik neem me iedere keer voor te wachten tot 1 dag na verwachte menstruatie, eens zien of me dat dit keer lukt. Ik ga ook duimen voor jou Natasja en Caat natuurlijk al weet je niet wanneer...

Hoi Pluisje en Caat, Bedankt voor jullie steun! Jullie ook heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie ook snel positief nieuws en kunnen we verder praten op de topic weer zwanger! Het wachten is echt zo frusterend! ik wilde via internet een test bestellen waarbij je 6 dagen vooraf kunt testen maar dan komt het nog pas morgen binnen en dan kan ik de test bij kruidvat kopen, early testen voor 4 dagen vooraf. Ik had trouwens een test gekocht, ben even de naam kwijt, bij etos waarbij je een week eerder kon testen achteraf in de bijsluiter bleek dat het 10 dagen na ovulatie is, dus alsnog bijna 4 dagen voor verwachte menstruatie. ik heb gisteren een test van de kruidvat gedaan maar was negatief en vandaag ook weer, ook negatief. De testen 2 voor 5 had gelezen dat je deze ook vreog kunt testen. Vandag ook onder de puisten, dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden maar ook bij mijn laatste zwangerschap, ik weet het echt niet meer :( verwar ik de kenmerken met menstruatie kenmerken?

He Natasja, om heel eerlijk te zijn heb ik geen vertrouwen in die vroege testen. Toen ik de eerste keer zwanger was (die overigens eindigden in een miskraam) gaf deze test negatief aan, een dag voor mijn verwachte menstruatie. Ik was dus overtuigd dat ik niet zwanger was. Ik had ook gewoon menstruatieklachten. Vervolgens kwam er maar geen menstruatie. Dus toen met clearblue getest en die gaf positief aan. Bij alle drie de keren dat ik zwanger bleek te zijn, had ik menstruatieklachten. Vermoeiend he als je lichaam je zo in verwarring kan brengen. En het wachten is nog het aller ergst! Ieder lichaam is trouwens weer anders, maar wilde je mijn ervaring met die testen even delen. Het ene lichaam maakt ook sneller het hormoon hcg aan dan de ander!

Hier ook altijd puisten voor de menstruatie. vorige keer geen puisten dus dacht dat het goed teken was, maar helaas. Er gaat als je niet uitkijkt echt een fortuin naar de ovulatie en zwangerschapstesten.... Misschien moet je de rest van de week lekker volplannen met leuke dingen voor de afleiding?

vandaag een vroege test gedaan van test point, maar helaas negatief, ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was en dat gevoel heb ik nog steeds, vooral door de maagzuur die ik de hele dag door heb, en dit heb ik alleen tijdens de zwangerschappen en nooit voor mijn menstruatie. maar goed, jullie hebben gelijk, misschien gewoon lekker de week afwachten, zondag zou ik ongesteld moeten worden, ik twijfel een beetje omdat ik 8 maart heel lichtjes bloed verloor, dus had ik dat als eerste dag gerekend maar de 9e vloeide ik pas echt. dus misschien dat daar ook het verschil in zit, in ieder geval een zwaar teleurgestelde en verdrietige ochtend gehad. Mijn man was ook heel erg teleurgesteld omdat hij natuurlijk van mijn ervaringen uit ging en omdat ik zei dat ik het bijna zeker wist. misschien idd niet rekenen op de vroege testen, ik heb er inderdaad al te veel geld aan uitgegeven. ik dacht er vandaag nog zelf aan om ze via internet te bestellen. Maar las ook weer dat je in de week voor je menstruatie nog een miskraam kan krijgen en dat kan ik er nu nog niet bij hebben! dus de komende dagen blijf ik hier zenuwachtig posten :( in de hoop dat test point het verkeerd had :( of ik, dat ik 9 maart ongesteld was geworden i.p.v. 8 maart

Hoi Pluisje, ik had trouwens ook bij mijn laatste zwangerschap veel puisten. Dus ook daar kunnen we eigenlijk niet van uit gaan, het probleem is dat de symptomen zo veel op elkaar lijken! dat maakt het allemaal zo moeilijk hebben jullie wel eens gehoord van maagzuur voordat je ongesteld wordt? Ik ben mezelf nu helemaal gek aan het maken! zat ik er nou echt zo naast? kan ik nu ook al niet meer op mijn lichaam vertrouwen?

Terug
Bovenaan