Probleem met schoonouders

Rosan: Jaa t is echt vervelend maar gelukkig zitten m’n vriend en ik vaak op 1 lijn.. ben alleen bang dat ie nu zegt wat jij wilt is goed ik sta achter je en straks als onze dochter er is dat ie zegt geef dr gewoon even of doe niet zo moeilijk enz.. Pfff.. als t aan mij ligt krijgen alleen de nieuwe opa’s en oma’s onze meid in hun armen.. die vertrouw ik voldoende.. andere mensen liever gewoon de eerste tijd niet.. en als andere mensen wel onze meid willen vast houden waar we moeilijk nee tegen kunnen zeggen moeten eerst hun handen wassen en dan zo een desinfectie gel op hun handen enzo gebruiken.. weigeren ze dat dan weiger ik ook dat ze haar vast houden. ?
En bedankt, laatste loodjes wegen echt t zwaarst! Zal je snel genoeg achter komen meestal gaat t na de 20 weken enorm snel en na de 30 weken weer gevoelsmatig erg langzaam!?
xmandax: Pff Jezus wat een rot situatie voor je! Heb met je te doen meid! Zo jammer dat sommige mensen gewoon niet snappen dat je moe bent, er even doorheen zit en alleen even tijd met je partner en newborn wilt doorbrengen.. 
in ieder geval gefeliciteerd met je kleine, probeer te genieten ookal is dat nu even moeilijk met een schoonmoeder om je heen. 

Terug
Bovenaan