probleempje

Hoi ik heb een probleempje. Ik ben er achter gekomen dat ik zwanger ben, ik was een week overtijd. Maar ik stond juist op het punt om mijn relatie te beeindigen met mijn vriend. We hebben elkaar na 12 jaar niks meer te melden en ik voelde me heel benauwd in deze relatie. Ik weet nu niet wat ik moet doen.

er is nog iets wat erg belangrijk is. Ik ben al een tijdje verliefd op een andere man, ik ben nog niet met hem naar bed geweest. Maar de gevoelens zijn wederzijds en nu hoopte ik eigelijk op een nieuwe start met deze man. Wat moet ik doen??

Net doen alsof mn neus bloedt en gewoon net doen alsof deze baby van de nieuwe man in mijn leven is? maar wat als uitkomt dat ik al een maand eerder zwanger was?

Of bij mijn vriend blijven?

Of alleen verder?

Of t kindje weg laten halen en net doen alsof er niks gebeurd is?

Help me alsjeblieft!
 
eerlijk zijn!
'net doen alsof er niks gebeurd is' gaat je opbreken, al helemaal bij een abortus. dan doe je niet alsof er niks gebeurd is, hoe graag je ook wil.
je kunt alsnog je relatie beeindigen als je dit wilt, je hoeft niet nu te denken 'ik blijf bij hem omdat ik zwanger van hem ben'. als je dit niet had geweten had je de relatie ook verbroken. dan word je zelf ook niet gelukkig. niet net doen of je neus bloedt in ieder geval.. dat gaat je niet lukken!
 
Hoi, wat moeilijk voor je ,zeg.
Ik zou zeker niet kiezen voor het voortzetten van een relatie die al voor de zwangerschap 'op' was, het 'nemen' van een kind is nog nooit een lijmmiddel gebleken.
Ik wens je sterkte en wijsheid bij het nemen van deze zware beslissing,

Jeanette
 
Hoi,
Het zou niet eerlijk van je zijn en zelfs gemeen als je beide mannen in de zeik gaat nemen over je zwangerschap.Zo ga je n.l niet met mensen om.

Jij wilt tenslotte je relatie van 12 jaar beeindigen.Als je een gezond verstand hebt dan speel je open kaart.Alleen verder gaan lijkt mij dan ook het beste en zeker voor beide mannen, want die verdienen zoals ik je verhaal heb gelezen wel beter.Natuurlijk wel even aan de natuurlijke vader doorgeven dat je zwanger van hem bent.Het gaat ook om zijn kind.Veel wijsheid verder.
 
Hoi, ja moeilijk allemaal. Ik zou alleen niet doen of het van de nieuwe man in je leven is, om zo een relatie te beginnen, lijkt me geen goed begin. Hem voor liegen dat het van hem is, vind ik eerlijk gezegd niet echt netjes. Het lijkt me dat het toch vaak uit komt. Vooral omdat het kindje mischien meer als een maand eerder geboren zal worden en dan niet aan de kleine kant zal zijn. Ik zou het voor jezelf is allemaal goed op een rijtje gaan zetten. Mischien praten met je huidige vriend, over hoe je je voelt, dat er een kindje aan komt, mischien kunnen jullie er samen aan werken. Als je al zo lang bij elkaar bent, kun je wel eens even van het spoor raken en zo'n nieuwe man is dan heel interesant, maar ook dat wordt weer gauw gewoon. ik zelf het ook een relatie van 13 jaar en we hebben ook up' s en down's, maar we zijn nog steeds samen. Ik heb ook wel eens gedacht van dit wil ik niet meer. Imiddels hebben we een dochter van 3 en een tweede onderweg. En we doen het harstikke goed met zijn (nu nog) drietjes. groetjes An
 
Vervelende situatie.
Misschien kun je eerst voor jezelf uitmaken of je het kindje wel of niet wilt en dan beslissen met wie je verder wilt gaan. Als je zonder deze zwangerschap weg was gegaan bij je relatie, dan lijkt mij dat nu ook het beste, ook voor het kind als je dat wel wilt krijgen. Of je nieuwe relatie iets zou zijn geworden, weet je nooit. Of je nu wel of niet het kind houdt. Maar wees in ieder geval eerlijk!!!!
Sterkte.
 
Moeilijke situatie!

Ik ben het eens met de anoniem van hierboven dat "net doen alsof er niets gebeurd is" geen optie is. Daar ga je uiteindelijk aan kapot.....

Eerlijkheid duurt het langst, maar is ook verschrikkelijk moeilijk. Ik kan ook niet, door je berichtje te lezen, polsen hoe stevig jij in je schoenen staat. Voor jezelf en je (ex)vriend is het beter om eerlijk te zijn wat er speelt. Heeft hij geen recht om van deze zwangerschap te weten?
Tja, ik denk hierbij toch ook aan het feit dat hij toch de vader is van dit kindje.

Meid, ik denk dat jij in een situatie zit waarin hulp hard nodig is. Kijk in je omgeving of daar iemand is die je in vertrouwen kan nemen, die een steun kan zijn...
Je hebt tot nu toe nog niets verkeerd gedaan, in mijn ogen, je twijfelt aan je relatie, bent zwanger, en voelt voor iemand anders..., tot nu toe niets om je voor te schamen!
Wel een hele moeilijke situatie..

Zoek steun, worstel niet alleen met deze gedachten....

Sterkte!!!
Mel
 
ik denk dat jij de enige bent die deze vragen kan beantwoorden.
Maar inderdaad, ben eerlijk tegen jezelf. Een kindje is voor je leven en als je met deze keuze nu niet goed omgaat, is het heel moeilijk om het te herstellen.
succes!
 
Terug
Bovenaan