probleempje

Hallo jouw situatie lijkt een beetje op de mijne. Ik heb een realtie van zes jaar gehad. Wij hebben samen al een kind van anderhalf een jongentje. Maar twee maanden nadat mijn kind was geboregn kwam ikerachter dathij al een lange tijd een realtie met iemand anders had. Ik heb het toen uitgemaakt. Maar het was heel moielijk om van hem los te komen. Ik heb het nog een x geprobeerd maar hij ging nog steeds met haar. Ik heb toen echt gekozen voor mezelf en me zoontje want hier werd niemand gelukkig van. Maarja op de een of andere manier kunnen we moeilijk van elkaar loskomen en ben ik vorige maand ofzo nog een x met hem naar bed geweest en ik ben nu weer zwanger van hem. Maar ik ben ook verliefd op iemand anders. Maar Ik was ook bezig met andere dingen alles op een rijtje krijgen werk, nieuwe mensen ontmoeten enz. Toen ik net wist dat ik weer zwanger was ook een schok voor mijn ik wilde dat helemaal niet was ook echt niet blij ermee. Ik heb veel gehuild maar ik wilde het kind echt niet weg doen. Ik wordt weer moeder en daar moet je eigenlijk blij mee zijn. Maar in jouw geval zou het niet slim zijn als je die ander zegt dat hij de vader van je kind is. Waarom er over liegen de waarheid komt toch een x boven. En een kind is belangrijker als een man. Je kan het echt wel alleen als je eigen je daar over druk maakt. Niemand ken je zeggen wat je moet doen daar moet je zelf over na denken en een keuze maken. Maar liegen over de vader heb je niks aan. Dat is niet eerlijk.Heel veel sterkte en wijsheid met het maken van je keuze
 
Terug
Bovenaan