PSSSSSTTTT........ Zal ik jullie een geheimpje vertellen????

A

Anoniem

Guest
Lieve Lieve Lieve Meiden.....

Afgelopen vrijdag "Goede vrijdag"   was voor een hele hele GOEDE VRIJDAG!!!!

's ochtend heb ik urine naar het zieknhuis gebracht en toen ik 's middags belde kreeg ik het geweldige nieuws dat er weer een klein wondertje in mij groeit.

We zijn super blij, ook wel heel angstig, toch heb ik een goed gevoel over deze zwangerschap.
27 april mogen we voor de eerste keer komen en gaan we kijken of het hartje van ons wondertje klopt.

Meiden ik hoop dat jullie ons heel snel mogen volgen, en deze geweldige ervaring ook met ons kunnen delen.

Heel veel Liefs en een dikke kus van Randy
5 weken en 3 dgn zwanger.

Hai Randy,

van berichtjes zoals de jouwe word ik zo VROLIJK! Echt onwijs gefeliciteerd. Helaas kwamen bij mij afgelopen vrijdag de RD, maar ik zat pas in ronde1 dus had er niet te veel van verwacht.

Nogmaals super gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst!

Liefs, Ukkie26

Lieve Randy,

Het is jullie ontzettend gegund na het verlies van Nynthe*.
Probeer er toch lekker van te genieten en heel erg gefeliciteerd!!!

Cath

hoi randy

van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap,en ik weet als geen ander dat het heel spannend blijft tot je zeker weet dat alles goed is,maar probeer er toch zoveel mogelijk al van te genieten en als het goed voelt is het goed.de kans dat het weer hetzelfde voorkomt is nihil.succes he en tot op het zwanger forum.gr wendy 6,5 wk zwanger

Lieve Randy,

Wat ben ik blij voor jullie!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!!

Heel veel liefs,
Noelie

Dank jullie wel voor de lieve reacties!!!!

Ik hoop dat Ninthe* over ons waakt en ervoor zorgt dat alles goed verloopt.

Ik voel me net een kind in een snoepwinkel hihi

Gefeliciteerd! ben blij voor je, geniet ervan en spannend aftellen naar eind april de 1e afspraak!

Terug
Bovenaan