PSSSSSTTTT........ Zal ik jullie een geheimpje vertellen????

Wat fijn om weer es zo'n goed nieuws te lezen!
Proficiat meid!
geniet ervan, liefs Saarj

Hey Randy
Heel hard gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan meid. En ik kijk wel eens op het decemberforum om te zien hoe je het doet hoor.
Heel veel knuffels, sita

Hoi Randy,

Hartelijk gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Geniet ervan!

Liefs Venice

Randy!!! GEFELICITEERD!!!!!! Wat een super nieuws!!
Lekker genieten hoor!!!

VAn harte gefelicteerd ik gun het jullie van harte en probeer er lekker van   te genieten.

Liefs Saskia

Lieve meiden,

heel erg bedankt voor alle lieve reacties, ik krijg er helemaal een blij gevoel van.
Helemaal na het lezen van weer wat droevige berichten van meiden die een miskraam hebben gehad, die angst heb ik zelf natuurlijk ook.

Hier verder nog steeds alles goed, bh's te klein, gevoelige borsten errug moe en last van verstopping maar verder voel ik me helemaal top.

Even nog over de vraag over Ninthe*, bij de 20-weken echo zijn we er dus achter gekomen dat ze de ergste vorm van Spina Bifida heeft (open ruggetje) en niet levensvatbaar zou zijn.
Ik ben bevallen bij een zwangerschap van 21 weken en 5 dagen.
Die beruchte echo krijgen we nu met 16/17 weken, heel erg spannend dus.

Maar ik heb gezegt, ik ga er nu voor om binnen 4 maand zwanger te zijn (vorige keer was in ronde 8) en dat we de baby nu voor altijd mogen houden.
Dat eerste is ons gelukt, dus hoop dat mijn tweede verhoor ook uit komt.

Liefs Randy
5 weken en 4 dagen

Lieve Randy,

Ik heb deze maand bewust een beetje afstand genomen van het forum, was er vorige maand te veel mee bezig. Nu is mijn cyclus weer ten einde en kijk ik toch even.

Wat zie ik nu......GEWELDIG!!!

Ik ben superblij voor jou dat het gelukt is om weer zwanger te raken en wens je het allerbeste toe.
Ik duim met je mee dat alles deze keer goed is en blijft!

Succes.

gr mama van MD

(ik verloor in dezelfde tijd als jij mijn kindje na 17 weken zwangerschap.....)

Terug
Bovenaan