Publiekelijk bezit?

Sjonge jonge, wat me nou vanmorgen is overkomen....

Ik ben met mijn zusje een een vriendinnetje al kletsensd een 't winkelen.
AL KLETSEND, he, dus IN GESPREK MET.

Komt de winkeljuffrouw aangelopen, steekt twee handen richting mijn buik en kwekt: "OOOH, wat een grote buik!Je staat echt op springen, he!"

Ik zeg, terwijl ik haar armen afweer: "Nou, nee hoor, moet nog twee maanden." En ik kijk mijn zus weer aan.

Maar mevrouw heeft 't niet begrepen en gaat gewoon door.
Heb haar gewoon laten staan en ben die winkel uitgelopen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind 't over 't algemeen hartstikke leuk om over mijn zwangerschap te praten en al die aandacht enzo.
Maar je mengt je als vreemde toch niet gewoon in een gesprek???
En blijf aub van mijn buik af!

Zo. Da's lekker..... even uitrazen.
 
Hoi Thaiza
(hele mooie naam trouwens !!!)
wat een stom mens zeg ! Nou ik zou er ook zeker niet van gediend zijn als anderen zich zo inmengen en dan ook nog aan mijn buik gaan zitten! jasses ik krijg al kriebels bij het idee ! vrouw of man maakt me dan nog niet eens uit, dat hoort niet ! en dan nog vraag je het toch ? ECHT KEI STOM !!! ik zou ook meteen weer gegaan zijn. Tja je hebt nou eenmaal mensen en ...........
groetjes
Merel+ (13,5 wkn)
 
ooo, mag ik even meerazen!! Bij mij was het vorige week donderdag. We hebben dan 's ochtends altijd even een korte bijeenkomst op ons werk, waarbij al het laatste nieuws wordt doorgenomen.
Ik was op een stoel naast de deur gaan zitten, naast een leuke collega. We zaten gezellig te kletsen (net als jij), komt er een andere collega binnen. Ik kan dat mens toch al niet uitstaan. En uitgerekend zij begin gewoon ineens over mijn buik te WRIJVEN en vraagt 'hoe is 't nou met het buikje'???
Ik schrok me rot, want had haar niet eens zien aankomen, voelde gewoon ineens die handen op m'n buik. Dus ik keek haar op m'n vuilst aan en toen liep ze gauw door.
Het meisje waar ik naast zat moest er wel om lachen, maar was net zo verontwaardigd als ik. Dit zijn wat je noemt ongewenste intimiteiten. VRESELIJK!! Dus ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt.
Tis dat ik deze collega niet zag aankomen en zo schrok, anders had ik haar met plezier een keiharde lel verkocht, die trut... ZO!
Hehe, dat lucht op...

groetjes, Maria
 
Ik vind het inderdaad iets anders als iemand waar je een afkeer van hebt aan je buik zit maar over het algemeen heb ik er niet zon problemen mee.

Zo was is vorige week op een feestje waar een onbekend meisje naar me toe kwam en me spontaan vertelde dat ze 6 weken zwanger was, zoiets van "Ik OOK!!" Ze keek echt met grote ogen naar mijn enorme buik en ik zag dat ze eraan wilde voelen. Ik zei dus: je mag wel even voelen hoor, wat ze ook meteen deed! Ik vind dat alleen maar bijzonder.
 
Is inderdaad wel een beetje opdringerig Thaiza. Toch vind ik het over het algemeen niet meteen vervelend als (aardige) mensen aan mn buik ziten. Het ligt er een beetje aan hoe ze het doen. Ik zie het ook een beetje als een kennismaking met mn kindje!
 
Ik heb hier eigenlijk nog geen last van gehad, maar ik merk wel dat zelfs bij vrienden ik er niet echt gek op ben. Niet dat ze het niet mogen voelen op zo, maar ik kan er niks aan doen. Ik laat ze maar en laat het over me heen komen.

Vreemden moet ik al helemaal niet aan denken. Als ze het zouden vragen zou ik het misschien nog toelaten, maar ook niet iedereen.

 
Ligt er inderdaad aan wie het zijn. Van bekenden kan ik het meestal nog wel hebben (niet van allemaal) maar vreemden moeten er inderdaad gewoon van afblijven. Ik zit toch ook niet aan hun buik. Het zou eruit zien zeg.

gr,
Prize
 
Ja, dames, het schijnt nou eenmaal soms zo te zijn dat als je zwanger bent men vind dat ze dan aan je buik mogen zitten. Doen ze toch anders ook niet??!!
Omdat er nu dan een baby in zit zou het ineens wel mogen? Nee, dank je, het is nog steeds mijn buik. Met of zonder baby erin!
 
Terug
Bovenaan