Publiekelijk bezit?

ik vind t ook irritaaant als dat gebeurd door mensen die ik niet ken
vorige week gingen we naar t cafe toe (had er eindelijk zin in) en daar zag ik allemaal vriendinne die ik al n tijdje niet gezien heb ze wilden ook allemaal voelen van hun kan ik het wel hebben
vanmorgen zat ik op de bank tv te kijken en mijn hond lag daar ook op te slapen toen rekte hij zich uit en legde zijn poot op mijn buik hihi ik vond t lief en op dat moment begon mijn jochie ook te trappelen hihi
mijn vriend boos dat ie t wel bij zijn hond doet maar zodra hij zijn hand op mijn buik legt stopt ie haha
 
Ach, het is toch allemaal goed bedoeld. Ik vind het wel leuk hoor, al die aandacht. Ik ben jaren bezig geweest zwanger te worden en keek toen ook verlangend naar zwangere vrouwen en wilde eigelijk ook heel graag voelen aan hun buiken.

Deed het niet hoor, maar daarom begrijp ik het wel, het is zo bijzonder, zon baby in een buik!
 
Zo ik zou het ook niet echt fijn vinden. Sterker nog mijn buik is en blijft van mij. Ook voor mijn naasten hoor. Waarschijnlijk straal ik het uit want nog niemand heeeft het gewaagd (ongevraagd) aan mijn buik te zitten.

Trouwens yvonie, doet de kleine ook vaak als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, ik ga er maar gewoon vanuit dat het de rustgevende werking is.
 
Mijn schoonmoeder deed het laatst ook. Ik schrok een beetje, want ik had het niet verwacht en ze had het ook niet gevraagd. En dat terwijl ik het super goed met haar kan vinden. Ik vind het helemaal niet erg als vrienden ofzo eraan willen voelen, maar die vragen het altijd eerst. Of ik zie al glunderend kijken en dan zeg ik zelf wel dat het mag. Dan vind ik het iets anders. Mijn schoonmoeder mag het nu ook gewoon, maar het was gewoon even raar.
Maar vreemde mensen in een winkel die ook nog eens mijn gesprek verstoren (kan ik sowieso al niet tegen), nee dat niet. Niet ongevraagd tenminste.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!!!
 
Ik vind het vreselijk, heb er gelukkig nog nauwelijks last van gehad. Waar ik ook tegenop zie, is als de kleine er straks is en mensen ongevraagd (en vreemde mensen trouwns ook gevraagd) aan de baby gaan zitten. Ik ben niet van plan om straks de hele tijd binnen te gaan zitten om dit te vermijden, maar leuk is anders...
 
ja,een beetje raar als een vreemde naar je toe komt en ineens aan je gaat zitten.Ik heb een kennis en bij mijn vorige zwa.schap deed ze dat ook ineens,ik reageerde ook meteen van pardon??? ik zit toch ook niet aan jou te voelen? als ik de kleine voel en dan tegen een vriendin zeg,hee joh,moet je nou eens voelen..da's wat anders natuurlijk! of als ze het vragen...tja oke,al vind ik het ook wel een beetje raar dat ze zo over je buik lopen te aaien...maar aan de andere kant kan ik me het wel voorstellen,als vriendin zijnde dan dat je zo mee leeft en af en toe wilt voelen!!!


groetejs claudia
 
hi

in zo'n winkel is het wel een beetje vreemd jah. maar echt kwaad zou ik er niet om worden hoor.
ik vindt het altijd wel een lief teken als ze ff een hand erop leggen...ze bedoelen het goed...maarjah zo heeft ieder zijn ergernissen toch? ik schreef laatst een stukje over irritante opmerkingen en domme grapjes,daar zit ik nu niet op te wachten. hihi
nou veel liefs van sandy
 
Terug
Bovenaan