Publiekelijk bezit?

hoi

Ik moet erook niet aan denken dat ze aan mijn buik zitten.
Nee hij doet al oijn als de gyn er aan moet zitten dus een vreemde nee dank je.
Zo was ik laast in de stad en dan zeggen vreemde ook al van je staat op springen he kijk maar uit dat het hier niet gebeurd of kun je nog wel lopen met dat gewicht.
Ik moest nog mee dan 4 weken en dan al dat cometaar van vreemde mensen.
als er iemand aan mijn buik zit moet ik er wel toestemming voor gegeven hebben.
Onze honden liggen ook wel eens met hun kop op mijn buik en kijken er dan naar van kom er nu uit.
En ons zoontje komt er ook aan maar dat vind ik niet erg die moet er al mee leren omgan dat hij straks niet meer alleen is, maar vreemde nee dank je.
ik kan me best voor stellen dat je weg bent gegaan enzo had ik ook gedaan.
succes veder met je zwangerschap
 
Mij valt het op dat sommige mensen tijdens het winkelen net even iets te 'per ongeluk' tegen je buik aanlopen ! Je ziet ze al kijken en dan raken ze je net aan als ze langs lopen. Nou dat vind ik dus vet irritant !
 
hoi,

ik ben zaterdag 35 wk en heb dus een behoorlijke buik, op de school van mijn dochter lijkt het wel alleen daar over te gaan als ik in de buurt ben, ook zitten "ze"regelmatig aan me, heel vreems allemaal ikzelf ben helemaal niet zo lichamelijk ingesteld, en heb dat ook nog nooit bij iemand gedaan, maar het lijkt inderdaad wel of je publiek bezit bent als je zwanger bent, heel vreemd is dat, zelfs mensen die zich normaal niet met je bemoeien willen alles van je weten als je zwanger bent, brrr krijg er af en toe de kriebels van, als ze over een paar weekjes maar met hun tengels van m'n kindje afblijven anders doe ik ze wat....
 
Hoi

Ik heb nog geen opvallende buik (ben ruim 17 weken zwanger), dus onbekenden zien het nog niet. Maar ik weet nu al dat ik het ook niet fijn vind als mensen zomaar aan mijn buik zitten. Hoe goed ze het ook bedoelen. Doen ze anders toch ook niet!
Als het bekenden zijn vind ik het wat anders, maar ik heb denk ik wel liever dat ze het even aan mij vragen. Vind ik gewoon wel zo netjes. Misschien komt het ook wel doordat ik niet zo heel lichamelijk ingesteld ben (ook niet met vrienden) en ik het zelf dus ook niet zo snel zou doen bij anderen (zeker niet zonder te vragen).

Oh en inderdaad wat hierboven ook al ergens was geschreven dat iedereen straks opeens je kind wil vasthouden! Nou ja, vasthouden is tot daaraantoe, maar kusjes geven; Bleh!

Hihi, wat kunnen we ons druk maken he? Dan maar hopen dat ze in spanje gelijk hebben en dat het geluk brengt als er af en toe iemand aan je buik zit.

 
ik liep dus vanmiddag met mijn vriendin en haar dochtertje van 5 maadnen in de stad en we gingen een winkel in op dat moment was het rustig en kwamen ineens al die miepen van de winkel op die wagen afstormen en gaan aan dat kind zitten ik had toen ook zo iet van oooooooooooooooooo hou op zeg alsof ze nog nooit n kindje hebben gezien (ze is natuurlijk wel super lief maar ja ahah) als t me nu al irriteerd dat ze aan mijn vriendin der kind zitten te sjorren hoe zal ik dan doen als ze strax aan mijn jochie gaan zitten ???? (ging toch al n kooitje kopen waar ik m in stop tot ie 40 is hahaha )
 
Heerlijk juist al die aandacht en warmte van mensen. Ik vind het jammer dat dat na je zwangerschap meteen over is. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt als mensen me aan wilden raken en gelukkig is het nooit gebeurt als ik er niet op berekend was of als ik er geen zin in had.

Ik vind het ongevraagde gekoekeloer in de maxi cosi en de opmerkingen over je kind erger. Ik heb een extreem klein kindje gekregen en toen ze 1800 gram was mocht ze al naar huis. Mensen konden echt niet normaal doen! Wat een opemerkingen ik wel niet gehoord heb.
Of ze wel goed was en of ze wel naar buiten mocht en allerlei tips over hoe ik met haar om moest gaan. Of soms gewoon terechtwijzingen tussen de groente!

Zolang die buik er omheen zat vond ik het allemaal enig maar nu de baby er is voel ik me minder opgewassen tegen al die rare mensen.
 
Weet je wat ik nog erger vind? Als je borstvoeding zit te geven en je bent even apart gaan zitten, dat er dan toch altijd mensen de kamer binnenkomen, zo van: ik mag toch wel even kijken he? NEE, ik ga niet voor niks even alleen zitten!!!
 
Als ik er niet van gediend ben, ga ik gewoon en hun buik zitten en zeg ik erbij: goh en hoest met die van jou?? Nou dan moet je die bekkies zien! :D zo'n blik van je gaat toch niet aan mijn buik zitten. Nou dat doe je dus ook bij mij, zonder dat ik erom gevraagd heb?
Dus zolang ik niks gezegd heb blijf je er gewoon vanaf!
Uiteraard vrienden en familie daar gelaten.

Groetjes, Onbekend (32 weken en errug opvallend zwanger hihi)
 
Terug
Bovenaan