Ik ben 3 weken geleden bevallen en jammer genoeg verblijft mijn dochter nog in het ziekenhuis. Ook wij hebben jacks 2 zusjes met verschillende karakters. Wij hebben de box al een tijdje geleden neergezet, de kerstboom ging weg en de box gelijk neergezet, mer ivm met de katten, hebben een erg oudje, zodat hij vast kon wennen.
Zodra de kleine thuis zal zijn zou de visite toch echt de hond eerst aandacht moeten geven, want ze gaan dan uit hun dak, zijn heel blij op binnenkomers, maar daarna is het ook over, is normaal ook zo. dus in de hal eerst ff 1 of 2 aaien en dan prima! Wij hebben ook de honden aan alle nieuwe dingen die niet gewassen zouden worden lekker laten ruiken, ook zijn ze gewoon welkom in de kinderkamer als we erin gaan om dingen te pakken.
Omdat de kleine nog in het ziekenhuis ligt mogen ze altijd de kleding die we terug meenemen elke dag besnuffelen, en 1 vind het super en kijkt naar de deur, ja wanneer komt het nou binnen, de ander geeft weinig aandacht, zolang ze mij maar een lebber mag geven. Die laatste is vroeger soort van mishandeld, heb haar op latere leefdtijd gekregen, is een volle zus van de ander, maar weet dat ik haar in de gaten moet houden, is vroeger een angstbijtertje geweest, maar nu juist super ontspannen, ook met kleine kinderen, zolang ze weet dat ze niet opzij wordt geschoven. Maar zolang je ze erbij betrekt kan je veel voorkomen.
Maar ondanks dat ik mijn honden volledig vertouw zou ik ze toch nooit alleen laten samen met de kleine. Dus betrek ze erbij , jacks zijn slikm weten wat wel en wat niet mag, maar nooit negeren, want ik heb bij meerdere malen het gezien gezien wat het effect is geweest.
Mijn plan is dat zodra de kleine thuis komt, ze gewoon te bergoeten zoals anders, de kleine overgeven van mn man naar mij en dat ze als ik met haar op de bank lig haar mogen besuffelen en evt lebberen, zolang het het gezicht niet is, ivm met omstandigheden. en daarna lopen ze erbij net zoals de rest van de dingen.
Oh btw onze honden slapen gewoon bij ons boven en ook op bed 1tje zelfs onder het dekbed, mijn voetenverwarming.