"Blijf van mijn mama af!"

Onze dochter moest ook een aantal weken niks van haar papa hebben.  Alles wat mama. Knuffelen etc konden we wel dat vond ze zelfs interessant.  Maar ze wilde overal haar mama voor hebben. Gewoon een eenkennigheid. Begon ook voor het eerst te huilen als ik haar naar de opvang bracht en haar een afscheidskus gaf. En wilde niet meer met de oma's knuffelen.  Alles was ineens mama, mama, mama.  Hebben wij ons gewoon niks van aangetrokken en haar niet laten bepalen wie haar eten deed,  de luier deed of naar bed bracht. Ze heeft nu na 4 weken nog wel haar voorkeur voor mij maar is wel minder opstandig naar haar vader toe. Lijkt me gewoon een fase,  succes! 

@Kim wat een ontzettend belachelijke reacties zet jij hier neer zeg. Denk je echt dat iemand je hier serieus neemt? Volgens mij heb je echt 0 verstand van zaken lol. Ga ergens anders mensen zitten vervelen. 

Hoort gewoon bij de ontwikkeling 
hij moet alles nog leren. Mijn zoon heeft dat gedaan en nog steeds is hij weleens jaloers en dat wisselt hij af bij mama en papa.. hij wil gewoon meedoen en graag aandacht ? wat misschien helpt is om de situatie uit te leggen en dat hij niet boos of verdrietig hoeft te zijn en hem te betrekken

Hi, 
Het is echt heel normaal dat je zoontje zo doet. Ik heb een pedagogische achtergrond en een jongetje vertoond dit gedrag bij mama en een meisje heeft het bij papa. 
Niks om je druk over te maken. Ik zou vooral lekker genieten ervan en hem erbij betrekken.  

WoW wat een reactie van Kim, dat vind ik pas zorgelijk. 
Mijn dochter van 16 maanden vindt dit ook lastig en is heel beschermend. Zelfs als er een ander kindje leunt op mijn been om te kunnen staan haalt zij die hand wel weg. Ach, het is een fase. Komt echt wel goed. Ik maak me er dus niet druk om. Het kost echter wel een hoop energie Hihi 

Terug
Bovenaan