"Forummen" en sterrenbeeld ;-)

Deze info pluk ik van het net. Maar als ik  over 14 dagen de dozen met boeken door ga spitten zal ik genoeg info kunnen halen uit mijn verzameling. Tot die tijd moeten jullie het even doen met deze info. En ook voor Veerle, hier jouw eigenschappen en zoals mijn beeldvorming is, klopt het best wel (voor zover ik je ken dan heh)

hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief

Nou daar klopt helemaal niks van.... ben normaal super wild, ongeorganiseerd, chaotisch..... hahaha..... klinkt een beetje saai zoals het er staat. En dat beeld heb ik nu niet echt van mezelf. Maar het merendeel is wel waar.
Thanx voor de moeite. Er zat ook nog verschil van welke maand je geboren bent toch? En zelfs welke dag? Of klopt dat niet?

Je karaktereigenschappen hebben ook te maken met je ascendant.

De ascendant wordt bepaald door het tijdstip van de geboorte en de geboorteplaats. Het is het dierenriemteken  dat op het moment van geboorte aan de oostelijke horizon opkomt, rijzend is. Het teken op de ascendant vertegenwoordigt de wijze waarop we met onze omgeving omgaan, onze basishouding en onze manier van de dingen benaderen. Ook laat onze ascendant iets zien van hoe we onze geboorte hebben ervaren, die kan bijvoorbeeld aarzelend zijn geweest (Steenbok), ervaren zijn als een bevrijding (Waterman) of als een strijd (Ram), of zelfs als een strijd op leven en dood (Schorpioen). Die eerste levensindruk, weergegeven door de ascendant, dragen we ons hele verdere leven bij ons en beleven we als het ware bij elk begin van iets nieuws weer opnieuw. De ascendant staat ook voor het beeld dat anderen van ons krijgen, voor de eerste indruk.

Dit is echt heel interessant om uit te pluizen.

Zo heb ik ook een boek " Het leven waarvoor je geboren bent". Toen ik voor het eerst daar in las, bleek dit voor 95% te kloppen. Als ik dat boek weer tevoorschijn kan halen zal ik wel een topic openen om dit op verzoek uit te pluizen.

Terug
Bovenaan