"hoe" gaan jullie naar de vk??

hoi Gea,
Je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk. Wat kan mij het schelen op het moment van de bevalling zal dat wel het laatste zijn waar ik aan denk en ik kan het zelf over een paar weken toch niet meer zien, haha.
groeten Elke

Haha, ik kan nu al niets meer zien...en ik vertik het om met een spiegel me te gaan scheren......mijn vriend heeft het nu een paar keer gedaan....maarja das ook niet altijd een succes(werkt op je lachspieren).....dus ik maak me echt niet druk meer hoor....we zijn vrouwen onder elkaar en hebben allemaal het zelfde lichaam!!!!!!

En onzeker hoef je echt niet te zijn....geniet nu maar van alles.... je zwangerschap is zo weer voorbij!!!!!

Gea

"hoe"gaan jullie naar de verloskundige? Nou, gewoon met de auto!

Maar ff antwoord op je vraag, ik denk dat vk en gyn alles al hebben gezien hoor! Ik kreeg toen ik een miskraam had zelfs een inwendige echo bij de gyn. Vond ik zelf ook best genant met dat bloed enzo, maar voor hun is het dagelijks werk.
Mijn man vroeg zich zelfs al ernstig af of zo'n gyn 's avonds nog wel zin heeft in z'n eigen vrouw als hij de hele dag al bij vrouwen in het kruis heeft gekeken!

Maar goed, het is hun beroep, dus ik denk dat ze nergens meer van opkijken.

Liefs Annemarie

Voor de vk scheerde ik me niet in het bijzonder, maar voor de bevalling heb ik de vorige keer mijn man het spul bij laten houden, dat was nog best lachen. Met name in het begin na de bevalling  was dat erg fijn, omdat je zoveel vloeit (in mijn geval kwam het er met emmers uit voor mijn gevoel), dan is de geschoren variant toch wat hygiënischer... Daarna was mijn buik alweer dusdanig geslonken dat ik het zelf weer bij kon houden.

Groetjes,
Tamara

Nou ik zorg dat het tuintje er goed verzorgt bij staat als ik naar de gyn ga. Je weet maar nooit............straks moet je ineens blijven! Ik zou mij dood schamen.
Ik heb het er met meerdere mama vriedinnen over gehad. Bij allen kreeg ik de reactie dat ze dat deden en juist vlak voor de bevalling begon (de eerste weeen ) nog even snel een scheermes uit de kast trokken.

Groetjes Lillian

Ps Ik herinner mij trouwens nog wel dat ik een onverwachtse keizersnede kreeg en de gyn vertelde dat ze mij misschien een beetje moesten scheren. Hij trekt mijn onderbroek rand een beetje naar beneden en zei"oh nee dat is niet nodig je hebt het al zo netjes"!hiha

Tja... Ik vond het juist aan de ene kant genant om me te scheren zoals ik gewoonlijk wel deed, omdat ik het idee had dat ze het hoerig zouden vinden of zo.. Stom, ik weet het...

Maar goed, ik houd het nu eigenlijk niet meer bij, ben 29 weken zwanger en ik zie het gewoon niet meer. Als mijn man het doet is het inderdaad alleen maar lachen, en hij doet zó voorzichtig dat het erg weinig nut heeft haha!

Wat een geweldig onderwerp!!! Had me zelf al af zitten vragen hoe ik straks moet scheren als m'n buik in de weg zit!!??? Om het nou aan m'n vriend te vragen vind ik ook zo...... Hoe hebben jullie dat opgelost??

Groetjes,
Kipling26

Terug
Bovenaan