"hoe" gaan jullie naar de vk??

wat een varierende antwoorden heerlijk! hhaha

nou   ik zie t wel allemal hahahaha

bedankt

groetjes renata

Geweldig dat dit onderwerp aangemaakt word, je moet er maar opkomen om het er  neer te durfen te zetten.

Maar ik moet je zeggen dat ik het mijn man al moet laten doen ondanks dat ik nog 14 weken moet.
Tja ben al niet de dunste van me zelf en ondanks dat het hoofdzakelijk allemaal in de breedte gaat en niet in de lengte ( wat normaal is dat je je buik vooruit heb ) ( althans denk ik )
wordt het voor mij echt moeilijk, maar het blijft wel humoristish want hij gaat opmerkingen van. zo over een aantal weken staat er voor de verandering eens een vrouw aan deze kant. ( stom he )
en bijv ook van hmmmm en daar moet een kind uit komen???

haha, ja iedereen moet het doen zoals ie zich er zelf prettig bij voelt hoor! Ik voel me in de geschoren variant meer op m'n gemak, maar ik denk dat de vk er verder weinig boodschap aan heeft.
Ik kan het nog net zien, als ik m'n buik hier en daar een beetje opzij haal, en anders heb ik de spiegel nog. M'n man lijkt me inderdaad geen goed idee, die is veel te bang dat ie me zeer doet. Zou zo'n ontharingscreme niet handig zijn? Ik weet niet of dat schadelijk is, maar anders is dat natuurlijk wel zo makkelijk.
Ik zie wel hoelang ik het volhoudt. Voor de meeste obstakels zijn wel alternatieven te verzinnen, dus hier verzinnen we ook wel weer wat op!
Liefs Phira

Toen ik in verwachting was van m'n zoontje, dacht ik het goed bij te hebben gehouden. Ik was 42 weken toen ik werd ingeleid en had een megabuik, dus ik zag het echt niet. Na de bevalling, toen m'n buik weer was geslonken en ik weer alles kon zien, schrok ik me rot, er zaten meer haren dan ik dacht, hahaha!!
Dus deze keer laat ik het, of mijn man doen, of ik gebruik er maar een goeie spiegel voor, wel raar, maar goed....

Als ik er niet meer bij kan doet mijn vent het. Hij snapt hoe belangrijk ik het vind.
Groetjes Lillian

Hoi renaatje,

Ik ga ook 30 mei voor het eerst! hoe ver ben jij?
Vind het wel spannend hoor.

Gr. Roos

Terug
Bovenaan