"huilbaby"

Ik heb geen ervaring met pepti etc. Maar tot 8 weken zal er een piek zijn mbt huilen en vanaf 8 a 12 weken wordt het weer afgebouwd. Het is heel zwaar, maar probeer te hechten met je kindje en aan te voelen wat wanneer hoe hij reageert als je hem bijvoorbeeld 'inbakert', in badje, massages geeft. Probeer patronen te herkennen en erachter te komen hoe je contact maakt en waar hij rustig van wordt.. 
wissel elkaar af; het is echt van dag tot dag overleven en als je spanning in je lijf voelt dan reageren ze hier ook op dus hou elkaar hierin ook goed in de gaten. Mocht het na zo'n 3 mnd niet minder worden, trek dan aan de bel. Het cb is er om jullie te ondersteunen, wij hadden daar bij al onze kinderen veel baat bij. 
Mijn dochtertje werd dagelijks heel erg overstuur, zij had dit vaak 's avonds.. ze had na steeds uitvogelen en uitproberen uiteindelijks baat bij inbakeren, masseren, en een goede slaap- en voedingsritme. Ik heb me er volledig aan overgegrven en heb haar (nu nog steeds nu ze 2 is) vaak dicht bij me. 
Hou vol en sterkte! De babytijd gaat te snel voorbij, helaas. 

Terug
Bovenaan