<p>Hoi allemaal,</p><p>Hebben jullie de opmerking " je bent er te veel mee bezig" ook al eens naar je hoofd gesmeten gekregen...?</p><p>Nou mijn man ik en ik wel. Inmiddels zitten wij in ronde 16 en vind het nu behoorlijk pittig worden. De stempel "onverklaarbaar minder vruchtbaar" hebben we in onze zak kunnen steken. </p><p>Zaadonderzoek, progesteron test, HSG alles lijkt tot nu toe in orde maar toch lukt het niet meer. In januari 2019 heb ik een vroege miskraam gehad en sindsdien niks noppes nada. Gelukkig wel een plan van aanpak want wss april/mei gaan we starten met IUI en hormooninjecties. Mijn luteale fase is aan de korte kant (9/10 dgn).</p><p> </p><p>Ik dacht ik ga het eens van me afschrijven en vragen hoe andere meiden omgaan met de maandelijkse teleurstelling. Want de vrouw die al meer dan een jaar bezig is met een kinderwens en hier niet maandelijks mee bezig is krijgt van mij een oorkonde! Ik heb me bijv voorgenomen iedere maand ontspanningsmassage te boeken en ik zit te denken aan acupunctuur. Iemand hier ervaring mee en wat helpt jullie? </p><p> </p><p>Liefs MR</p><p> </p>