" Je bent er te veel mee bezig" !?

Mr   oh ja, die opmerking ken ik! Dodelijk zou ik zeggen, daar hoef je naar mijn idee ook niet normaal op te reageren, domme opmerkingen krijg je een domme reactie terug, mensen die zoiets zeggen hebben geen flauw idee, begrip of inlevingsvermogen van waar jij doorheen moet! 
Wat ontzettend rot voor jullie dat er niks gevonden is, ik hoop van harte dat je met starten van iui en hormooninductie snel een positieve test in handen mag hebben. 
Wat betreft je luteale fase, ik zit zelf ook met een korte en ik denk dat dit een onderschat probleem is, evenals je progresteron waarde, wordt heel snel gezegd dat deze hoog genoeg is, maar als je op internet kijkt worden er overal heel verschillende waardes aangehouden..nu ken ik jouw waardes natuurlijk niet maar wilde het toch noemen. Wellicht kun je komen meekletsen op het draadje: de dames die al wat langer wachten, daar komen dit soort themas ook regelmatig aan bod. 

[quote quote=10298148]Mr oh ja, die opmerking ken ik! Dodelijk zou ik zeggen, daar hoef je naar mijn idee ook niet normaal op te reageren, domme opmerkingen krijg je een domme reactie terug, mensen die zoiets zeggen hebben geen flauw idee, begrip of inlevingsvermogen van waar jij doorheen moet! Wat ontzettend rot voor jullie dat er niks gevonden is, ik hoop van harte dat je met starten van iui en hormooninductie snel een positieve test in handen mag hebben. Wat betreft je luteale fase, ik zit zelf ook met een korte en ik denk dat dit een onderschat probleem is, evenals je progresteron waarde, wordt heel snel gezegd dat deze hoog genoeg is, maar als je op internet kijkt worden er overal heel verschillende waardes aangehouden..nu ken ik jouw waardes natuurlijk niet maar wilde het toch noemen. Wellicht kun je komen meekletsen op het draadje: de dames die al wat langer wachten, daar komen dit soort themas ook regelmatig aan bod.[/quote]
Thanks voor je berichtje. Ga zeker meelezen en schrijven daar.
Mijn progesteronwaardes waren 31.3, 36,9 en 14,3 op cd 23,25 en 28. En op dag 27 had al ik bruinverlies dus verklaard de gezakte waarde. 
eisprong was die maand cd 18 of 19.
Ze zeiden tegen mij prima waarde. Jij hier ervaring mee?

[quote quote=10298217] Thanks voor je berichtje. Ga zeker meelezen en schrijven daar. Mijn progesteronwaardes waren 31.3, 36,9 en 14,3 op cd 23,25 en 28. En op dag 27 had al ik bruinverlies dus verklaard de gezakte waarde. eisprong was die maand cd 18 of 19. Ze zeiden tegen mij prima waarde. Jij hier ervaring mee?[/quote]

Hej mr sorry ik had deze niet meer gelezen, beneden de 20 schijnt niet een goede eisprong te zijn. Geloof dat de lijn bij oke/niet oke luteale fase op 9 dagen zit, maar je zou het zeker nog eens kunnen bespreken in het ziekenhuis.... 

Hoi Allen,
Ik kan jullie zowel acupunctuur als voetreflexie echt aanraden. Ook ben ik met een natuurgeneeskundige bezig die quantum metingen doet. Zij meet al je organen en ziet waar er tekorten zijn. Door middel van natuurlijke middeltjes pak je de oorzaken aan i.pv. de symptomen te bestrijden. Dit gaat goed samen met acupuntuur en voetreflexie. Door middel van anders eten kan je lichaam alle voedingsstoffen beter opnemen, beter werken, blokkades opheffen, meer je lichaam en geest in balans brengen waardoor je stabieler word en vooral jezelf rustig voelt. Belangrijk is om goed voor jezelf te zorgen. Misschien een keer je lichaam laten kraken bij een osteopaat of chiropracter kan ook ervoor zorgen dat je houding verbeterd waardoor je een betere doorbloeding krijgt of zuurstof krijgt wat van belang is. Zelf doe ik sochtends altijd yoga wat ook helpt.
Al met al heel veel waarin ik hoop op positief resultaat. Het feit dat ik relaxed ben is al heel veel waard in een zwaar proces en traject als deze.
Iedereen heel veel succes, liefs en moois gewenst.

Oh jaaa heel herkenbaar! Of anekdotes over vrouwen die gestopt zijn met behandeling en toen er niet meer mee bezig waren en zwanger werden. En dan de link leggen dat ze zwanger werd, omdat ze er niet mee bezig was. Niet omdat gewoon vrijwel elk onverklaard verminderd vruchtbaar stel altijd statistisch gezien een kansje heeft en als je maar lang genoeg probeert, het in principe zou kunnen lukken. Plus, meer dan genoeg vrouwen in zeer stressvolle situaties die wel zwanger raken. Heb wel gemerkt dat mensen het zeggen om je te willen helpen, dus ik heb wel eens aan goede vrienden uitgelegd hoe zo'n opmerking voelt en dat hielp toen wel goed. Mensen willen gewoon heel graag iets helpends of aardigs zeggen of doen want vinden het ook naar voor je.
Onze fertiliteitsarts heeft ons ook benadrukt dat het daar niet aan ligt. Maar dat je de statistieken wel gunstig kunt beïnvloeden met letten op koffie, alcohol etc. Maar ook dat vond ik best lastig volhouden toen het echt lang ging duren. Vooral de koffie dan, daar ben ik gewoon dol op.
Desondanks heb ik wel goede ervaringen gehad met acupunctuur. Qua ontspanning dan, want de zwangerschap kwam gewoon van de IUI ? Maar als je net dat ene zetje nodig hebt, denk ik wel dat het kan bijdragen. 
Sterkte, hopelijk ben je snel uit deze super stomme tijd!! ??

Terug
Bovenaan