"Op tijd" bevallen van eerste kind

Ik ben zelf 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen van mijn eerste. Hoop dat het bij de tweede net zo gaat....dat wachten..pffff. Vanwege bekkeninstabiliteit vind ik het nu al zwaar......maar uiteraard nog steeds de moeite waard. Verder zijn wel veel vriendinnen van mij allemaal "over tijd" bevallen, op mijn zus na die beviel van haar zoon tien weken te vroeg.....maar das weer een heel ander verhaal.
Groetjes,
Ingrid (23w/4d)

hajoo,

van de eerste bn ik  2 dagen voor data bevallen
van de tweede 6 dg voor data
bij de 3e begonnen de weeen op de uitgerekende data....

jaja die statistieken kennen we wel
vandaar toch ff datas van persoonijke ervaringen hé hihii

toedeloeoe

vr gr bibi :)

Hallo,
Mijn zoon (1e) ben in na 42weken en 4 dagen ingeleid. Met 42weken en 5 dagen is hij gehaald via een keizersnee. Tja, hij had het gewoon erg goed bij mams.Ben nu zwanger van de 2e en hoop dat het deze keer minder lang duurt, maar ja langer dan bij 43 weken   kan ook bijna niet.
Groetjes

Hallo iedereen,

Ik ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje en heb al vanaf zaterdag 3cm ontsluiting en daar blijft het dan bij. Kan iemand mij tips geven om het wat vooruit te laten gaan.

Alvast bedankt en veel succes aan alle a.s. moeders

Hoi

Ik ben met 35 week bevallen van ons eerste kindje. Hier was geen enkele aanwijsbare reden voor! wel was onze dochter groot. Ze was al 6 pond toen ze geboren werd. Wellicht vond ze zelf dat ze al klaar was. Dat was ook zo want de couveuse was alleen voor de sier. Alles deed ze zelf, ook eten en zich zelf op temperatuur houden.

Hoi,
Mijn eerste werd geboren op 42+1 en mijn tweede op 42+2, en ik hoopte nog wel zo dat de tweede sneller wilde komen. Misschien zit het in de familie want zowel mijn moeder als mijn oma hebben nooit een kind eerder gekregen als 10 dagen overtijd. Maar goed, die extra tijd in de baarmoeder is goed voor de neurologische ontwikkeling schijnbaar dus ik klaag niet. Het voordeel is dat je je eerste lachje al 2 of 3 weken na de geboorte krijgt.
Groetjes
Gudeke

Terug
Bovenaan