"Op tijd" bevallen van eerste kind

hallo nou ik ben ook op de uitgerekende datum bevallen 26-10-04
mijn vliezen braken de 25ste eb mijn dochter is binnen 40 minuten geboren op de 26ste groetjes debbie

hoi,
Ik ben bij mijn eerste kindje met 37 weken en 2 dagen bevallen. Zij was erg groot (ca. 3700 g) en heeft de vliezen doorgetrapt terwijl ik nog geen weeen had en het ook nog niet ingedaald was, maar goed. Wel 3 week te vroeg dus.....
groetjes, Geesje

Hallo,

ik ben zelf 3 dagen na de uitgerekende datum bevallen, maar ken iemand met 2 kinderen die allebei precies op de uitgerekende datum zijn geboren.

Groetjes

Ben bevallen met 37 weken en twee dagen. Geen voorwee of slijmprop, geen seintje van een naderende bevalling. Kindje was nog niet ingedaald, 's middags om ca.  16.00 uur braken spontaan mijn vliezen en om iets na half elf had ik een gezonde zoon in mijn armen liggen.... De vk had nog wel gezegd "dit wordt een latertje" toen ze me net iets voor 37 weken het 'belverhaal' uitlegde. Ze zou dat met 41 weken nog wel eens doen zei  ze glimlachend....

Hoi

Ik ben 8 dagen voor de uitgerekende datum bevallen van de eerste.
Om 2.00 's nachts braken de vliezen. ''s Middags om 16.00 is mijn zoontje geboren. Helemaal gezond en wel. Krijsen als een gek (mijn man dacht meteen, als hij dit maar niet te vaak doet!). Nu huilt hij bijna nooit meer gelukkig.

Succes
Caroline

Ik ben 2 dagen na de uitgerekende datum bevallen. Het was een mooie dag (12 maart). Eerst sneeuwde het en later brak de zon door. Na die dag is de lente begonnen. Om 5 uur 's morgens verloor ik wat vruchtwater. Tegen half 8 's avonds is ons kleine meisje geboren (wat een wereldervaring!!!!!)

Terug
Bovenaan