"Wiebel-meiden" 2

A

Anoniem

Guest
Ben ik vandaag de eerste??? Dat komt niet vaak voor  We waren zelfs op pagina 2 beland....Alleen lukte het niet om een bericht te plaatsen... Topic was geblokkeerd. Waarschijnlijk teveel berichten, we zaten al op 700. Ik zal zo nog even de laatste NOD-lijst knippen en plakken!

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Moet morgen naar de huisarts voor een uitstrijkje. heb een oproep gehad voor het bevolkingsonderzoek. Heb het steeds voor me uitgeschoven vanwege het zwanger worden, maar vind het toch wel belangrijk. Dus deze ronde zal het niet zoveel worden denk ik. Ik weet niet of ik er last van ga hebben, maar moet rond donderdag mn ei hebben en mn mannetje is er dan niet  Dus het wordt een loze ronde, weinig kansen... maar maakt niet uit. Scheelt een hoop aan het einde van de cyclus en dan lekker op vakantie.

Hoe is het met jullie? Ook weer gewerkt vandaag?

Liefs Anoek

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

hey meiden,

vandaag weer gewerkt hoor,pffff wat een dag zeg.

ukkie; de wiebeldagen zitten er weer op ja,ik heb dat ook wel ja wat je zei maar ja tis weer afwachten,mijn nod is volgende week zaterdag,jij denk over een dag of 15 toch??

anoek;wat raar zeg dat die geblokkeerd is,er kunnen dus niet meer als 700 berichten geplaatst worden hahaha,heb jij hyves??

liefs mier

Hey Mier,

Ja, ik heb Hyves!!   Zal ik je uitnodigen of krabbelen, zonder natuurlijk te vermelden waar we elkaar van kennen!!

X

ja is goed,niemand weet het dus voorzichtig ermee zijnhahaha

liefs mier

Ha meiden!

Ik heb het laatste berichtje op het vorige 'wiebel-meiden' onderwerp geplaatst! Hihi, wel grappig. Blijkbaar kunnen er niet meer dan 700 berichtjes op...Op naar de volgende 700 zou ik zeggen.

Mier: inderdaad, mijn NOD is over (maximaal) 15 dagen. Dan tel ik een cyclus van 28 dagen. Kan een paar dagen eerder zijn, cyclus is tussen 25 en 28 dagen. Spannend dus. We wiebelen nog maar even door, wil mn ei niet missen.

Ik heb vandaag ook weer (hard) gewerkt. T is erg druk momenteel bij ons, zeker omdat de vakantie eraan komt en veel collega's weggaan (ik zelf pas over 4 weken) en het werk toch gedaan moet worden...pff...

Maarja...nog 4 weken dan gaan wij ook op vakantie! Ben echt aan het aftellen! Hopelijk gaan we met zn drietjes ;).

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan