"Wiebel-meiden" 2

Goedemorgen Dames

Vanacht zo slecht geslapen...en gisternacht ook al, dat schiet op

Ik ben ook altijd nieuwsgierig hoe iedereen eruitziet, maar ben zelf iemand die meestal foto's van het internet afhoud. Vooral als t om dit soort dingen gaat...niemand weet nl dat we bezig zijn (behalve mijn moeder dan) en dat wil ik ook nog ff zo houden

Leuk is dat als mensen ineens dat soort uitspraken doen he Pink!
Heeft iemand van jullie zich wel eens laten pendelen trouwens?

Ik dacht trouwens zaterdag toch mijn ei te hebben gevoeld, nu ben ik sindsdien steeds met vlagen erg misselijk...hebben jullie dat ook rond/na je eisprong?

Fijne dag allemaal!

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

26 juli: BlaBlaBla, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje (cyclus, nog geen zicht op, heb m dit x op 28 dagen gezet, maar ei was eerder?)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

Hey Bla,

Nee ik heb nog nooit aan pendelen gedaan en ik wil het eigenlijk ook niet. Stel je voor dat'ie niks aangeeft dan word ik compleet depri terwijl het misschien helemaal niks   zegt. We doen ons best wel en wachten wel af.

Pink

Oh jee, zaten we alweer aan de 700 berichten!
Een teken dat het gezellig is hier.

Bla bla bla, ik herken het eigenlijk niet zo (misselijk zijn na de eisprong).
Ik hoop dat het een goed teken voor je is.

Anouk, is het echt een verloren ronde?
Wie weet ligt er nog een voorraadje als je ei er is.

Ukkie, zie jij ook al zo uit naar de vakantie? Ik begin de dagen ook al te tellen.
En ook wij hopen met z'n drietjes op vakantie te gaan, of anders met z'n drietjes terug te komen.

Mijn ei is nog niet geweest.
Zondag de eerste ovulatietest gedaan (dikke lijn + dunne lijn).
Gisteren had ik een dikke lijn en geen lijn. Dus beide keren negatief.
Ik verwacht mijn ei op z'n vroegst ook op woensdag.
Dus dan zou hij vandaag of morgen positief moeten zijn.
We wiebelen dus nog maar lekker even door!

Verder ben ik op het moment erg druk op m'n werk (ook 's avonds veel weg), dus ik ben hier momenteel niet zoveel te vinden. Maar wanneer ik een momentje heb, dan lees ik snel weer even bij...

Liefs,

Twinkel3

Hey Twinkel,

Ik heb dat afgelopen maand ook gehad, een paar dagen maar één streep en toen een dikke en een duidelijk zichtbare dunne streep, de dag erna een dikke en een veel vagere dunne streep en daarna steeds maar weer één streep. Dus ook niet positief getest. 14 dagen na de duidelijke streep was ik ongesteld. Vaaaaaaaaaaaaaag dus!!!

Pink

Hoi Pink,

Ik denk dat ik misschien wel weet waarom ik eergisteren een duidelijk dun lijntje had.
Ik had zondagmiddag nl. een rood wijntje gedronken en 's avonds de test gedaan.
Toen ik lekker van mijn wijntje aan het genieten was dacht ik opeens... mag dit eigenlijk wel met ovulatietests? Niet dus. Dus dit kan de uitslag beïnvloed hebben.
Verder had ik zondag ook nog geen vruchtbaar (rekbaar) slijm.
En gisteren al wel een beetje. Wie weet wordt het de komende dagen meer.

Met een cyclus van 28 dagen zou ik woensdag mijn ei hebben.
Mijn cyclussen varieerden het afgelopen half jaar tussen de 28 en de 35 dagen.
Dus ik verwacht mijn ei nog niet gehad te hebben.
Mijn temperatuur is trouwens ook nog laag.

Dus ik hoop dat ik één dezer dagen een positieve ovulatietest heb.

Liefs,

Twinkel3

Pink, ah okeej ja om die reden kan ik me er wel iets bij voorstellen, had ik nog niet bij stilgestaand dat dat ook een mogenlijkheid zou kunnen zijn.

Twinkel, zie jij t altijd  als je rekbaar slijmt hebt dan?

Hoi bla bla bla,

Ik zie niet altijd in mijn ondergoed wat voor afscheiding ik heb.
Daarom check ik (sinds deze maand) mijn cervix.
Eén keer per dag twee vingers naar binnen brengen (middelvinger en wijsvinger) en dan voelen hoe diep je baarmoedermond ligt, of die open/ gesloten voelt en vervolgens wanneer de vingers weer buiten zijn ze uit elkaar bewegen.
Gisteren was het dus wat rekbaar.
(Wel voor en na die tijd goed je handen wassen).

Je baarmoedermond voelt na je menstruatie gesloten/ hard en ligt laag.
Rond je vruchtbare dagen ligt hij hoog en voelt zacht/ geopend.

Het was een beetje een vies praatje misschien, maar wie weet heb je er wat aan.
Ik hoop dat het mij ook wat meer duidelijkheid brengt over mijn meest vruchtbare dagen.

(Heel stom: voordat ik bezig ging met zwanger worden heb ik wel een aantal keren dat "eiwit-achtige" slijm gezien in mijn ondergoed. Nu ik zwanger wil worden, zie ik het niet meer?!?!?!?!)

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan