A
Anoniem
Guest
GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag de echo gehad en we zagen een heel mooi kloppend hartje!!!! Tranen van geluk stroomden over mn wangen! Ik ben de afgelopen 2 dagen best overstuur geweest en moest om de haverklap huilen. Vandaag was ik wel wat rustiger en had zoiets we zien wel, kan het toch niet beïnvloeden. Ze waren bij de kliniek heel vriendelijk. Eerst hebben ze een buikecho gemaakt en daar was de kleine uk al duidelijk te zien en ook dat het hartje klopt!!!!!!!! Daarna heeft ze nog een inwendige echo gemaakt om te kijken of ze kon zien wat de oorzaak was van het bloedverlies en of het wellicht een tweeling is. Ze heeft geen oorzaak kunnen vinden, dus wat de vk al vermoedde is er waarschijnlijk een bloedvaatje gesprongen in de bm-mond. Heel onschuldig dus. Ook geen tweeling... Pffff had er niet zo bij stil gestaan, maar kan natuurlijk wel. Gelukkig niet, zou het wel erg heftig vinden, ha ha!!! Wel ben ik korter zwanger dan verwacht, 5 dagen om precies te zijn. Dus 10 april uitgerekend. Maar maakt me allemaal niks uit! Ben zó blij dat alles goed is!
Hier weer het nodige afgekletst zie ik. Sorry als ik niet alles heb kunnen onthouden..
@Mier, meis veel sterkte... weet niet precies wanneer de dag nu is of was, maar denk aan je.
@Pink, wauwie!!!!!! eindelijk positief! Nu flink wiebelen meid!!!
@Twinkel, hoe waren de eerste dagen op je werk?
@Ukkie, welkom terug in nld! Zal wel even tegenvallen, ha ha!!
@Nina en Veertie hoe is het met jullie? Oh en veertie, je bent niet oud hoor! Ik ben ook 29
@Saartje en Pippie, welkom!
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden!
Dikke knuffel