"Wiebel-meiden" 3

En dan nu het laatste berichtje van Wiebel-meiden 2! Wie gaat straks de eerste aanmaken van nummer 3? Argghhhh, kan dus niet meer plaatsen... ga ik dan openen op nummer 3? Ja dus!!!!!!! (was begonnen met typen op nummer 2, maarkon niet meerplaatsen)

Ja Pink, ben echt heel erg opgelucht. Heb ook ergens gelezen dat de kans dat het nu nog fout gaat (8 weken en hartactie) gedaald is van 10-15% naar 2-3%... 100% garantie heb je natuurlijk nooit. Maar het is een fijn idee.

Veertie, je wiebeldagen komen er dus weer aan, das mooi! Is je man/  vriend op tijd wer terug? Hoop van wel!

Liefs Anoek  

Hallo meiden,

Nou Anouk, ik kan me voorstellen dat je superopgelucht bent. Nu genieten maar weer!!!

Ik kan niet wachten tot mijn RD verdwenen zijn. Ik ga dan maar weer opnieuw testen met de ovutest tot ik mijn ei gevonden heb. En ondertussen maar flink wiebelen. Ik hoop wel dat dit een buitensporige cyclus was en ik straks weer op 30 dagen uitkom. Het lijkt erwel op dat mijn NOD in ieder geval 14 dagen na mijn ei valt. Is ook het meest voorkomende volgens de theorien op het internet. (die 14 dagen dan he).
Die ovutesten kosten wel een rib uit je lijf zeg. Maar goed, ze mogen al mijn ribben hebben als ik daardoor snel zwanger raak.
Eigenlijk moet ik niet zo zeuren, ronde 2 pas, maar als je zo graag wil...........
Dat hebben jullie toch ook he, of moet ik echt niet zo zeuren??

En wanneer heb je nu een onregelmatige cyclus. Hoeveel dagen mogen er dan tussen zitten, of heb ik nu ook al een onregelmatige cyclus, altijd 30 en nu 32??

Groetjes Pippie

Pippie,

Je hebt gewoon een regelmatige cyclus hoor. Ik zat tussen de 28 en 32 en ook dat werd door de huisarts als regelmatig beschouwd. Ik begrijp dat je in ronde 2 zit.Waarom   wil je nu al ovu-testen gebruiken? Als je zo'n regelmatige cyclus hebt en zo kort bezig bent, zou ik gewoon lekker lol maken samen en via babybrabbel of zo je vruchtbare dagen berekenen en dan gewoon 1 a 2 dagen extra doorwiebelen voor de zekerheid! Als je er erg mee bezig bent, kan dat er ook voor zorgen dat de ongi later komt.
Begrijp me niet verkeerd, ik wens iedereen een snelle zwangerschap toe, maar probeer er zeker in het begin niet teveel de nadruk op te leggen! Die testen kunnen altijd nog als je een paar maanden verder bent. Zeker aangezien ze zo duur zijn!

Gewoon lekker wiebelen meid!

Liefs Anoek

Hallo Anouk,

Je hebt vast gelijk hoor. Ik moet er zeker ook wat minder mee bezig proberen te zijn. Ik heb voor de ovutesten gekozen omdat ik tijdens die 4 maanden ontpillen eigenlijk   geen flauw idee had wanneer mijn ei zou zijn, qua slijm, pijntjes e.d. Ik wilde dit dus de 1e ronde gewoon is uitproberen en toen bleek mijn ei laat te zijn, maar ook mijn cyclus langer. Dus niet weet ik weer niet precies wanneer mijn ei gaat zijn. Ik werk hierbij ook er onregelmatig en vaak 's nachts wat het wiebelen soms lastig maakt en waardoor ook mijn ei kan verschuiven. Ik wil gewoon elke maand goed benutten.

Misschien een beetje overdreven om dit meteen al te doen, maar geeft mij wel een goed gevoel.

Het wiebelen blijft een pretje hoor en de kans op de zwangerschap geeft ons hierbij een speciaal gevoel, een goede spanning.

Groetjes Pippie

hey meiden,

@anoek; wat fijn anoek,ahhhhhhhh ben echt blij voor jullie dat het goed is.
en bedankt dat je nog aan me gedacht had,het was gister een jaar geleden.

welkom saartje en pippie,gezellig hoor,wij zijn zulke kletskousen hier.

@ukkie; weer in het regenachtige nederlandleuke vakantie gehad??en goeie vlucht??

@veertie; leuk dat je nog op mijn nichtje gestemd heb hoor

HEBBEN JULLIE ALLEMAAL AL GESTEMD??

LIEF HE,MIJN NICHTJE VAN 3,POEPIE HE,DAT HEEFT ZE VAN MIJ HAHAHA

XXX

@Mier, ik ben er nog even, maar denk dat jij nu al wel weer weg bent  Heb je gisteren nog iets speciaals gedaan ter herinnering aan je vader?

@Pippie, meid als het jullie een goed gevoel geeft,moet je het voor al doen hoor! Dat is nog altijd het allerbelangrijkste. Maar omdat je schreef dat ze zo duur zijn, dacht ik... wacht anders nog even daarmee. Wisselende diensten kan idd je cyclus beïnvloeden en maakt het wiebelen idd niet makkelijker op. Dus kan me voorstellen dat je dan wat gerichter wilt wiebelen! Het was goed bedoeld advies.

Meiden, ik ga naar bed.Morgen weer werken en heb het een beetje druk....

Weltrusten!

X

Terug
Bovenaan