Hoi meiden,
@ Anoek,wat een goed nieuws zeg,dat ik het las heeft het de hele dag door me hoofd gespookt,je staat er niet zo bij stil dat het kan gebeuren en dan lees je dit.
Ik ben blij dat alles goed is en dat je het hartje hebt zien kloppen.
Meiden fijn te lezen dat jullie me weer zo warm ontvangen.
Zoals ik al schreef zit ik nog al met me zelf in de knoop,ik had eigelijk verwacht na de behandeling gewoon weer door te gaan,maar helaas zijn er altijd tegenslagen,
Het begon 2 weken na me vorige ongi,bloedverlies precies in de wiebel dagen,ten eerste baalde ik er vreselijk van,en ten 2 wist ik niet waar het vandaan kwam zijn het de wonde?
Dit heeft gedeurd tot ik weer ongi werdt,ben nu ongi dus weet niet hoe het straks zal zijn.
Maar het sloopt me ben het zo zat,kan geen bloed meer zien,en weer een verkeken maand waar bijnga niet in was gewiebeld dus zw kon ik ook wel vergeten.
En dan komt er ook nog is bij dat ik niet kan genieten van de sex ben zo druk bezig in me hoofd met ,als het maar niet gaat bloeden,en als ik maar geen pijn heb,want er zit van binnen een soort schaafplek het voelt met de sex net als op je hand je velletje ergens tussen zit (sorry) dus ja het zit me niet mee.
Conclusie: na me ongi nu,kijk ik of het niet gaat bloeden zo wel ga ik terug naar z.h want ik wordt hier gek van,en ga proberen met glijmiddel te werken in de hoop dat ie plekken niet droog zijn wat dus heel goed kan,en hoop zo geen pijn te hebben en geen bloedverlies,ja je moet toch wat,het zal wel lekker vies zooitje worden met glijmiddel want het wordt wel nat van me zelf en die troep dan.
Had ook inderdaad gelezen dat ie plekken heel lang droog kunnen blijven,en wat ze in het z.h al melden z.w kan hier door moeilijker worden,omdat de zaad cellen dan niet genoeg naar boven komen,dus help ik het maar met wat smeer.
Nou was weer een heel verhaal sorry voor vieze praatje,maar vindt fijn om me verhaal even kwijt te kunnen,me vriend kan het verhaal wel dromen inmiddels en hoort niks anders dan bloed en pijn.
gr Nina