"Wiebel-meiden" 3

ben er nog effe
ik moest gister jammer genoeg werken,maar was zondag naar het crematorium geweest,vond het wel raar want ze hadden de bossen weggekapt waar we mijn vader hadden uitgestrooid.
heb je trouwens voor mijn nichtje al gestemd??

xxx

Hoi meiden,

@ Anoek,wat een goed nieuws zeg,dat ik het las heeft het de hele dag door me hoofd gespookt,je staat er niet zo bij stil dat het kan gebeuren en dan lees je dit.
Ik ben blij dat alles goed is en dat je het hartje hebt zien kloppen.

Meiden fijn te lezen dat jullie me weer zo warm ontvangen.
Zoals ik al schreef zit ik nog al met me zelf in de knoop,ik had eigelijk verwacht na de behandeling gewoon weer door te gaan,maar helaas zijn er altijd tegenslagen,
Het begon 2 weken na me vorige ongi,bloedverlies precies in de wiebel dagen,ten eerste baalde ik er vreselijk van,en ten 2 wist ik niet waar het vandaan kwam zijn het de wonde?
Dit heeft gedeurd tot ik weer ongi werdt,ben nu ongi dus weet niet hoe het straks zal zijn.
Maar het sloopt me ben het zo zat,kan geen bloed meer zien,en weer een verkeken maand waar bijnga niet in was gewiebeld dus zw kon ik ook wel vergeten.
En dan komt er ook nog is bij dat ik niet kan genieten van de sex ben zo druk bezig in me hoofd met ,als het maar niet gaat bloeden,en als ik maar geen pijn heb,want er zit van binnen een soort schaafplek het voelt met de sex net als op je hand je velletje ergens tussen zit (sorry) dus ja het zit me niet mee.
Conclusie: na me ongi nu,kijk ik of het niet gaat bloeden zo wel ga ik terug naar z.h want ik wordt hier gek van,en ga proberen met glijmiddel te werken in de hoop dat ie plekken niet droog zijn wat dus heel goed kan,en hoop zo geen pijn te hebben en geen bloedverlies,ja je moet toch wat,het zal wel lekker vies zooitje worden met glijmiddel want het wordt wel nat van me zelf en die troep dan.
Had ook inderdaad gelezen dat ie plekken heel lang droog kunnen blijven,en wat ze in het z.h al melden z.w kan hier door moeilijker worden,omdat de zaad cellen dan niet genoeg naar boven komen,dus help ik het maar met wat smeer.

Nou was weer een heel verhaal sorry voor vieze praatje,maar vindt fijn om me verhaal even kwijt te kunnen,me vriend kan het verhaal wel dromen inmiddels en hoort niks anders dan bloed en pijn.

gr Nina

Hallo meiden,

Een wiebelmeiden3 alweer, dat schiet op zeg!

@Anoek, ik ben echt superblij voor je dat alles goed is. Ik heb echt veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Je hoort idd wel vaker van bloedingen tijdens de zwangerschap, maar ik denk dat wanneer het jezelf aangaat, je liever toch geen bloed ziet. Ik kan me voorstellen dat het geweldig was om een kloppend hartje te zien. Ik ben helemaal blij voor je meid!

@Nina30, dat is idd heel vervelend van die plek daarbinnen. Vooral als je zwanger wilt worden en het wiebelen dan niet lekker loopt. Houd jezelf goed in de gaten hoor.

@Mier, jouw NOD begint alweer in zicht te komen he. Wanneer is het ook alweer? En heb je voorgevoelens van wel of niet zwanger ?

@Pink, je hebt je ei gevonden las ik. Druk aan de wiebel geweest?

Hier komen de wiebeldagen er ook weer aan. Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus.
We willen om de dag gaan wiebelen en het weekend wat meer. We beginnen vanavond of vrijdag (ligt eraan hoeveel zin we vanavond hebben). Morgen komt niet zo handig uit om te wiebelen. De afgelopen maanden had ik een cyclus van 30, 29 en 28 dagen; dus ik denk dat het vooral belangrijk is om er een "gezellig" weekend van te gaan maken.

Ook groeten aan de andere meiden hier op deze topic.

Liefs,

Twinkel3

Hey!!

Even een update van mij:
Maandagavond en dinsdagmorgen positief getest, zaterdag, maandag en dinsdag gewiebeld. Temperatuur vanmorgen 37.0, maar ik heb ook erge keelpijn, dus misschien daarom ook iets hoger?
Ik wacht het af, kom deze keer op 36 dagen denk ik.

Pink

Wat een rotweer is het zeg!!
Pippie, wat leuk dat je meekletst! En je cyclus is niet onregelmatig hoor!! Ik wou wel met je ruilen, die van mij zit tussen de 28 en 44 dagen (een jaar van de pil af).

Kom deze maand waarschijnlijk op 36, vorige maand 41, 35, 44, 28 en daarvoor ook zoiets, het lijken de winnende getallen van de lotto wel!!

Anoek, ik ben echt zoooo blij voor je!!! Nu voel je je zeker nog meer zwanger, nu je het hartje hebt gehoord.....

Twinkel, voor jou begint de wiebelperiode bijna. Doe je ook aan temperaturen deze maand?

Nina, wat vervelend dat je zo'n last hebt bij het wiebelen. Echt frustrerend lijkt mij....

Mier, wanneer is jouw NOD nou precies? Zaterdag of zondag? Schiet al op hoor!!! Voel je al iets?? (Nee, ik wil je niet gek maken, ben erg nieuwsgierig gewoon...)

Ukkie, heb je de jetlag doorstaan??? En voel je je ook echt helemaal zwanger?

Veertie vroeg jij over dat gedichtje? Heb ik niet zelf bedacht hoor, had ik ergens gelezen en bewaard...

Liefs van Pink

Hoi Pink,

Nou, aan het wiebelen kan het dus niet gelegen hebben bij jou.
Lijkt me voldoende.
Dan is voor jou de spannende wachttijd weer aangebroken dus.

Ik temperatuur deze maand ook niet. Mijn cyclus lijkt wat regelmatiger te worden, dus wiebelen we uitgaande van een cyclus van 28 tot 35 dagen. Meestal is mijn cyclus tussen de 28 en 32 dagen, dus daar vertrouw ik dan nu maar op.

Ik zal trouwens weer even een NOD-lijstje plaatsen.
Als iedereen hem even in wil vullen dan hebben we weer een makkelijk overzichtje bij de hand.

Liefs,

Twinkel3

NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):

- 30 september:

Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 19:27:53'));

NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):
- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)

Terug
Bovenaan