"Wiebel-meiden" 3

Hey Twinkel (of iemand anders natuurlijk),

Weet jij of de temperatuur hoger kan zijn als je hele erge keelpijn hebt? Omdat ik vanmorgen 37.0 had. Normaal is dat nooit zo snel na mijn ei! Hoe zit dat bij jou, jij hebt ook vaker getempt, ging je temperatuur meteen na je ei omhoog? Bij mij meestal 2 dagen na mijn (vermoedelijke) ei.

Het is hier niet zo druk, waar zijn jullie???

Pink

NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):

- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)
-Nina30, 30jaar,4e ronde ,waar 3 rondes van niet kon, 1e kindje (cyclus 27 dagen)

quote: nina30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 21:16:19'));

NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):
-10september;
mier1980,26 jaar,bijna 27   2dagen later,8e ronde,1e kindje,cyclus 25/28dagen,dit is dag 27
- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)
-Nina30, 30jaar,4e ronde ,waar 3 rondes van niet kon, 1e kindje (cyclus 27 dagen

nee hoor nog geen symptomen.....
maar weer afwachten,nog 5 daagjes ja nog bijna 4 hahaha
ik ga naar bed,lekker pitten,mijn vriend is 3 dagen werken in limburg dus blijf daar slapen

xxx

Haihai,

hier ben ik weer. Jetlag gaat 'goed', heb vannacht aardig geslapen (van half 5 tot 6 wakker geweest), voel me nu niet moe maar ga toch zo maar slapen. Dan moet het morgen wel bijna over zijn.

Voel me redelijk zwanger, voorzover je dat kunt voelen. Voel het m.n. door misselijkheid (jippie?!). Morgen echo, misschien dat het daarna meer 'zwanger' voelt.

Mier, ik duim voor je dat het raak is deze ronde! Spannend!

Ik ga mn mandje in. Tot snel.

Ukkie26

Hoi!

De echo was goed hoor! Er was een kloppend hartje (gaat heel snel trouwens), 2 armpjes en 2 beentjes. 'het' zwaaide zelfs nog even (haha). Toch een geruststelling. Nu kan ik gaan shoppen :D.

Ukkie26

Ukkie, wat fijn dat de echo goed was!!! Nu heb je toch een bevestiging dat er echt iets in je groeit!!! Shopze!!!!!!!!!

Mier, probeer jezelf niet gek te maken hoor!! Wanneer is nou precies je NOD?
Ik gok die van mij op 18 september. Heb nu al twee dagen 37.0, maar nog steeds erg keelpijn, dus weet niet of dat ook tot verhoging kan leiden. Hoofdpijn en verkoudheid wel in ieder geval.

Ben wel blij dat we nu zeker weten dat we op het wachtbankje zitten. Eerst dacht ik tegelijk met Mier mijn NOD te hebben, maar toen ging mijn temp dus niet omhoog, en bleek alles een week later te zijn, dus nu 36 dagen ongeveer deze keer!!

Pink

hey ukkie,

gelukkig was de echo goed,echt fijn hoor.
duim nog maar voor mij maar denk dat het weer niet gelukt is omdat mijn temp erg laag was vanmorgenmaar ik had wel op een ander tijdstip getest,en had het erg kou vanmorgen,dus weet niet ofdat kan schelenmijn vriend is er nu 3 dagen niet dus het is koud in bed hahaha

xxx

Terug
Bovenaan