"Wiebel-meiden" 3

Ik vind het echt rot voor je dat je ongi bent geworden, maar zoals je man al zei tegen je het komt wel goed, blijf er in geloven!!! De teleurstelling iedere keer is erg moeilijk ik weet er alles van. Soms denk ik weleens wil ik gewoon te graag. Bij de 1ste heb ik toen voor de afleiding een puppy gekocht en een paar mnd later was ik zwanger. Huil maar lekker uit, dat lucht op en je voelt je dan misschien wel wat beter.   En inderdaad je kan hier alles kwijt, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje

Sterkte Patricia

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 19:13:15'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

sindarin en april willen jullie het lijstje even invullen,is wat makkelijker om  elkaar bij te houden

xxx

Z heb mezelf er ook even bij gezet..

Wil jullie allemaal een fijne nacht wensen. Ik ga nog ff tv kijken en daarna lekker douche.

Tot morgen. Welterusten
Liefs Patricia

Wat een drukte alweer hier, wat leuk dat dit forum zo druk bezocht wordt ;)

Wat een spannende tijd voor jullie, vlinder, mier en pink, naar de huisarts gaan is natuurlijk erg zenuwslopend. Maar bekijk het van de positieve kant, wie weet is het met een beetje hulp of wat goede tips snel raak, en kunnen jullie je snel onder de zwangere dames voegen... Maar ik begrijp dat het voor jullie een moelijke tijd is...

Gelukkig is het bij ons nog niet zo ver, wij zitten 'pas' in ronde 4, maar ik kan me wel verplaatsen in jullie twijfels. Iedere maand die teleurstelling moeten verwerken is erg zwaar. Sterkte allemaal!

Liefs Sindarin

hey sindarin,

fijn dat je je lijstje heb ingevuld
ronde 4 voor jou,spannend

'xxx

Hallo

Het is weer drukjes hier ja. Dat heb ik wel gemist de laatste dagen. Volgende week zal ik er niet zoveel zijn. Heb dan een erg drukke week. Op zich wel fijn want dan gaat de tijd lekker snel en voor we het weten kunnen we dan weer lekker aan de wiebel. Ondertussen naar de huisarts wie weet worden we wat wijzer. Dat hopen we tenminste wel.

Volgend weekend gaan we weer lekker 2 dagen weg. Heerlijk naar zee even uitwaaien met onze hond na zo'n drukke week.

Hebben jullie voor dit weekend nog leuke plannen?

Ik heb morgen een feestje en verder niet veel bijzonders.

tot straks of morgen.

x-vlinder

morgen lekker shoppen in den bosch met mijn 2 zussen en moeder
s avonds geen plannen,zondag ook niet denk
ga  nu stoppen misschien ben ik er straks nog effe

xxx

Terug
Bovenaan