"Wiebel-meiden" 3

ik hoop het ook zo voor je patricia,kan je het nog uithouden met de spanning?

xxx

nee, eigenlijk niet. Maar ja moet ervan uitgaan dat het nu weer lang kan gaan duren. Toen we stopte met de pil, wisten we dat het weer lang zou duren en daarom waren we toen al gestopt, anders was eht later geweest. Eerlijk is eerlijk ik zit vaak te huilen hoor dta het niet gaat zoals het moet. En die meid vraagt elke keer mama komt er nu een broertje of zusje. Zij was eigenlijk de doorslag. Het klinkt raar maar het is echt zo

ik heb het idd gevonden wat ze gaan doen;

-temperatuurcurve
-spermaonderzoek
-bloedonderzoek
-hsg (baarmoederfoto)
-lapscopie (vloeistof inspuiten voor je eileiders)

hoop dat het niet nodig zal zijn voor ons en dat wij ook is doorgaan naar het zwangerforum

xxx

Ze is in mei 3 jaar geworden. Het is trouwens echt een schat.
Heb eigenlijk nooit problemen met haat gehad, ze is echt super lief. Vooral voor mij. Vind het helemaal niet leuk dat het zo hard gaat. Weet nog precies hoe en wat toen ik er achter kwam dat ik zwanger was van haar. Wist ook zeker dat het een meisje werd.

mijn nichtje is ook 3 in mei geworden
ja erg leuke leeftijd
hoop dat ze snel een broertje of een zusje krijgt

xxx

ja het gaat nu al wel wat beter,beter als vanmiddag tenminste
vanmiddag kreeg ik echt een verschrikkelijke huilbui,was helemaal over mijn toeren,denk dat het kwam omdat het echt helemaal was doorgebroken en nu echt heel erg ongi ben.
ik had nooit verwacht dat het zo lang zou gaan duren,mijn vriend die is wat nuchterder als mij,en die zegt het komt wel goed.
ik vraag me gewoon erg af waarom het ons niet lukt,ik heb een eisprong zaad is goed en waarom luk het dan niet,het is maar afwachten.
ik ben ,,gelukkig,, niet de einige waarbij het wat langer duurt dus dat geeft ook weer hoop en steun,ben echt blij met jullie,ik kan tenminste mijn verhaal en geklaag kwijt en julllie begrijpen het tenminste

xxx

Terug
Bovenaan