"Wiebel-meiden"!!!

ik zag net je banner idd staan dus de 1e dag haha,ik de laatste dag geeft die aan dus vanavond nog maar een xtje wiebelen,je weet nooit.
ik ben nu ook een stuk rustiger als vorige maand maar weet niet hoe het volgende week is.
heb je vandaag nog gewerkt?? ik alleen vanmorgen tot 13:00 morgen en overmorgen heel de dag werken,ik hoop alleen dat het wat minder warm is want pfffff....
liefs mier

Jep, hele dag weer gewerkt. Lekker druk. Morgen nog een druk dagje en dan weekend!! Kunnen we de hele dag wiebelen, ha ha!!!
Hoeveel uur werk jij per week? Ik de ene week 40 en de andere 32, dus 36 uur gemiddeld.
Ik ben wel heel benieuwd of je ovu-testen meteen succes hebben. Hoop en duim natuurlijk heel hard voor je! Misschien dat ik het over een tijdje ook ga proberen als het niet lukt. Vind alleen het idee van 4 uur je plas ophouden echt verschrikkelijk....Ik ben een echte "zeikerd" zeg maar. Hoeveel dagen heb je nu eigenlijk zo'n test gedaan?

X

Hé Mier/ Anouk,

Wij zijn sinds vrijdag weer aan de wiebel (vrijdag, maandag, dinsdag...).
Vandaag nog steeds wat krampjes gehad. Als dit mijn ei is, dan verschuift mijn NOD ook wat naar voren. Mijn temperatuur was vanmorgen nog laag.
Wij wiebelen ook gewoon nog maar even door (nu wel om de dag) tot de temperatuur aangeeft dat mijn ei is geweest.

Mier: jij lust er ook wel pap van he! (hihi) - ach ja, het is geen vervelend karweitje laten we maar zeggen.

Anouk, jouw wiebelweek breekt ook weer aan! Veel plezier en dat het maar een vruchtbare ronde mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

ik werk 32uur,eerst werkte ik 36 maar ben naar 32 geegaan en dat vind ik eigenlijk wel zat.ik ben normaal altijd op woensdag vrij maar omdat ik maandag vrij had gevraagd moest ik vanmorgen werken dus kom nu in 3 en een halve dag nog aan mijn uren.
op zich niet zo erg kost het me in ieder geval geen dag.

hoop dat de test geholpen heb ja,ik had er 5 gebruikt maar testte op de 4e dag posi dus had er eigenlijk maar 4 nodig,dus valt wel mee he,ik heb er nu nog 5 over,dus als ik ongi zal worden nog voor volgende maand maar hoop ze natuurlijk niet nodig te hebben hahaha.

ik heb net een tijdschrift van ouders van nu gekocht,dus ben ik al aan het lezen,wel een leuk blad,en was nu 1,-korting hahaha weer mooi meegenomen.

liefs mier

Hoi Twinkel!

Jouw ei is toch gelijk met die van mij a.s. zaterdag?!! Ben je op tijd begonnen met wiebelen  Wij wiebelen ook wel, maar let niet zo op wat het meeste leidt tot zwangerschap als je bergijpt wat ik bedoel. Ga vanavond ook maar de kussen-onder-je-kont-techniek toepassen. Mn mannetje zal me wel compleet gestoord vinden, ha ha!!

Liefs Anoek

hee twinkel,
ja nu effe goed er gebruik van maken he,tot nu toe elke dag gewiebeld.
mijn vriend vind het helemaal niet erg hoor,hahaha
liefs mier

Hoi Mier,
Ik lees Ouders van nu en Kinderen allebei! Eerlijk gezegd al een tijdje. Gewoon omdat ik het zo ontzettend leuk vindt om die verhalen allemaal te lezen. je probeert je een beetje voor te stellen hoe het zal zijn om zwanger te zijn, maar ik heb geen idee hoe dat straks voelt....

X

Beetje stom misschien, maar mijn man vindt het nu soms wat lastiger omdat het nu dan ook "moet" gebeuren.
Anders is hij altijd de "geile beer", nu ben ik niet meer te stuiten!?!
Met om de dag kunnen we allebei goed leven en houden we de lol er ook goed in!
Dat lijkt me ook erg belangrijk.

Suc-seks met wiebelen maar weer...!

Terug
Bovenaan