"Wiebel-meiden"!!!

Hey meiden,

Heb weer alles gemist vanavond. Ben net pas thuis... Heb even voor poppie haar NOD in ons NOD-lijstje gezet!
Ik heb nog niet bijgelezen. was erg veel en ben bekaf. ga zo lekker naar bedje toe,

Weltrusten en tot morgen dan ben ik weer van de partij!

Liefs Anoek

Ik kreeg gisteravond wat last van krampjes laag in de onderbuik (wie weet ovulatiepijn).
Dus nog maar even gewiebeld
Hierna heb ik de documentaire op nederland 2 nog gekeken.
Geen nieuwe informatie gehoord, maar ik vond het wel interessant om te zien.

Gelukkig was het vandaag weer wat koeler in de klas.
Ik heb tot 14 uur gewerkt en hierna heb ik één van de geboorteborden afgemaakt.
Nu nog even koken voordat mijn mannetje thuis is.

Liefs,

Twinkel3

hoi twinkel,
ik heb zelf niet meer gekeken maar door mijn zus op laten nemen,dus dat is wel makkelijk.
goed dat je nog effe gewiebeld heb haha het zou idd wel je eisprong geweest kunnen zijn nog 2en een halve week ongeveer he voor je nod?de 30e,ik nog 13daagjes
begint nu alweer op te schieten.
liefs mier

Hey!!

Ik heb het gisteravond ook nog gezien, interessant! Mooi om te zien hoe alles zich ontwikkelt, 't is echt een wonder!!
Vandaag dag 14, negatief getest, morgen beter!

Pink

hoi pink
morgen misschien beter maar is nog wel aan de vroege kant toch??
je cyclus is best onregelmatig toch??ik had op dag 13 posi getest met een cyclus van 28dagen.
zal voor je duimen
liefs mier

Hallo!!

Nog steeds moe.... krijg echt te weinig slaap... en het is heel druk op mn werk. Mn NOD komt eraan, ik voel het, ha ha! Vanavond maar alvast wiebelen voor de zekerheid!

ja Mier, jij gaat nu die 2 spannende weken in... Die 2 weken vind ik het ergst... nu al, na 1 ronde, moet je nagaan... Hopen dat de ovu-testen geholpen hebben!

Karen, hoe is het met de bruilofst-zenuwen??

Liefs Anoek

hoi anoek,
ik ben nog niet zenuwachtig za volgende week wel komen denk.
nog 13 daagjes te gaan dus.
jij de 30e he??
heb jij al de zenuwen?? jij zit nu in je wiebeldagen he??
dus flink aan de wiebel haha
liefs mier

Ja, ha ha, vandaag heb ik uitgeroepen tot de start van de wiebelweek!!! Wil voor de zekerheid ook wat langer doorwiebelen voor het geval mn cyclus een paar dagen langer is. Alle kansen benutten!

Ja denk ook dat je zenuwen volgende week pas komen, voor mij duurt het nog wel even. Ik ga nu eerst lekker genieten van de wiebelweek. Moet wel zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben dan in de 1e ronde. Daar ben ik wel blij om.
Wel lijkt iedereen in mijn omgeving zwanger te worden..... onvoorstelbaar... hopelijk is het besmettelijk, ha ha!!

Is jouw wiebelperiode nu voorbij?

X

Terug
Bovenaan