raar nieuws, algemeen bericht van mij.

Hoi meid!
Wat een verhaal...allereerst gefeliciteerd met je dochter...
Wat jij heb mee gemaakt is heel heftig..(helaas kan ik je ervaring delen omdat ik dit bij mijn eerste heb meegemaakt!!)
Hellp syndroom ...vreselijk meid, ik was alleen iets verder 35 weken...en dat scheelt een boel.
Ik wens je heeeel veeeel sterkte , maar je heb een mooi meisje gekregen en meisjes zijn zulke vechtertjes!!!
Denk heeel goed om jezelf!! xxxx

zoo wat heftig zeg!!
ik ben een augustus mama..

Ze hebben mij altijd verteld dat meisjes vechters zijn...ik ben zelf vroeger ook geloof 9 weken te vroeg geboren en het geluk was dus dat ik een meisje was.....omdat dat dus vechters zijn.....

Hoop dat het goed blijft gaan e njullie jullie meisje snel mee naar huis mogen nemen!!!

gr. angela

sow wat een verhaal zeg!!
gefeliciteerd met jullie kleine meid!!
ze is zo te lezen nu al een vechtertje, en dat zijn de dametjes zoiezo over het algemeen..
hoop dat lisa goed en snel vooruit zal gaan zodat jullie haar snel in haar eigen bedje mogen leggen..
veel liefs

Jeetje wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je je emoties even buitensluit. Je wilt nu sterk zijn voor haar. Hoop dat je je meisje snel huid-op-huid kunt voelen, is toch heel belangrijk?

Sterkte en gefeliciteerd.

Lieve papa en mama,

wat een sneltrein zeg waar jullie in beland zijn geraakt

maar JULLIE zijn nu echt OUDERS van een lieve nog wel heel klein MEISJE..... Gefeliciteerd

geniet daar ook van... zo klein als ze ook is, geniet van iedere kleine stap die ze zet voor haar zijn die namelijk enorm.....

Liefs

Terug
Bovenaan